• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۹-۰۲ - ۱۱:۴۳
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
سرپرست استقلال اعضای هیات مدیره سرخابی‌ها را ممنوع‌المصاحبه کرد!

عصبانیت فکری از سکوت باشگاه

محمود فکری توقع داشت تا مدیران این باشگاه به ماجرا ورود کرده و حداقل یکی از آنها پاسخی به اظهارات تند سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد که علیه وی و باشگاه به صحبت پرداخته و او را متهم کرده بود را بدهد این در حالی است که نه‌تنها اعضای هیات مدیره استقلال بلکه احمد مددی نیز در این خصوص مصاحبه‌ای انجام ندادند.

عصبانیت فکری از سکوت باشگاه

به گزارش «فرهیختگان»، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر با شکست غیرمنتظره و زودهنگام استقلالی‌ها در اهواز به پایان رسید و این تیم با نتیجه 2 بر یک بازی را به فولاد واگذار کرده و دست خالی این شهر یعنی اهواز را ترک کرد. این درحالی است که این رقابت آبستن و مملو از حاشیه‌های رنگارنگ بوده که در بعضی از آنها فولادی‌ها و در برخی دیگر آبی‌های تهران بودند که نقش پررنگی را ایفا کرده تا در نهایت یک بازی پرتنش و جنجالی در هفته دوم رقابت‌ها به ثبت برسد. نکته عجیب و قابل تامل آنجایی بود که بعد از این دیدار و حداقل تا لحظه تنظیم این گزارش هیچ کدام از اعضای مدیریتی و کادرفنی استقلال به‌جز حنیف عمران‌زاده در حمایت از اتفاقات افتاده در اهواز به سود آبی‌پوشان و سرمربی این تیم یعنی محمود فکری و اقدامات فنی‌اش در اهواز مصاحبه‌ای انجام ندادند تا این موضوع به‌شدت سرمربی استقلال را آزرده خاطر کند. وی در محفلی خصوصی اعلام کرده که در ماجرای اخیر احساس تنهایی می‌کند.

 خودزنی مددی

هفته گذشته بیانیه‌ای در کانال رسمی باشگاه استقلال روی خروجی قرار گرفت و اعلام شد با تصمیم احمد مددی و اعضای هیات مدیره استقلال، جهت حفظ آرامش تیم استقلال، تا اطلاع ثانوی، بازیکنان بدون مجوز از سوی سرپرست و مدیر رسانه‌ای استقلال حق مصاحبه نخواهند داشت. همچنین معاونین و مدیران باشگاه استقلال هم جهت آرامش تیم از هرگونه اظهارنظری در رسانه‌ها خودداری خواهند کرد. همین مساله باعث شده روز گذشته هیچ کدام از بازیکنان و عوامل کادرفنی البته به‌جز عمران‌زاده درخصوص اتفاقات اهواز و در دفاع از استقلال و سرمربی این تیم مصاحبه‌ای انجام ندهند و به این ترتیب یک بار دیگر مشخص شد ردپای سرپرست این باشگاه در اتفاقات بد همچنان وجود داشته و او خودش مجوز صحبت کردن از بازیکنان و کادرفنی را گرفته تا بدین ترتیب و بعد از بازی با فولاد این اتفاق تعبیر به یک خودزنی برای استقلالی‌ها شود.  البته بعد از این دیدار پرویز مظلومی برخی اظهارات را در کانال رسمی باشگاه استقلال مطرح کرد.

 چرا مدیران سکوت کردند؟

در این بین محمود فکری توقع داشت تا مدیران این باشگاه به ماجرا ورود کرده و حداقل یکی از آنها پاسخی به اظهارات تند سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد که علیه وی و باشگاه به صحبت پرداخته و او را متهم کرده بود را بدهد این در حالی است که نه‌تنها اعضای هیات مدیره استقلال بلکه احمد مددی نیز در این خصوص مصاحبه‌ای انجام ندادند تا درباره اظهارات فکری مبنی‌بر تنها بودنش در نگاه اول این احساس به وجود بیاید که حق با سرمربی استقلال بوده اما پشت پرده این ماجرا به آنجا ختم می‌شود که مددی هفته گذشته در ملاقات با وزیر ورزش با گلایه نسبت به مصاحبه‌های بی‌شمار برخی از اعضای هیات مدیره استقلال از وی درخواست کرد تا نسبت به این موضوع اقدام عاجلی کرده و در این زمینه وزارت ورزش ورود کند.
مددی در این خصوص اعتقاد داشت صحبت‌ها و اظهارات اعضای هیات مدیره در تداخل با وظایف وی بوده و بعضا مشکل‌ساز می‌شود و چنین درخواستی را مطرح کرد که در نهایت با دستور وزیر مقرر شد تا اطلاع ثانوی هیچ کدام از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مصاحبه‌ای را انجام ندهند تا بعدا تکلیف این موضوع در جلسه هیات مدیره باشگاه مشخص شود و نکته جالب اینکه حتی حجت نظری که سخنگوی هیات مدیره به‌شمار می‌رود نیز از این قاعده مستثنا نبود. بدین ترتیب مشخص شد چرا استقلالی‌ها در روزی که حداقل یکی از مدیرانش باید در دفاع از این باشگاه و کادرفنی آن مصاحبه کرده و به حمایت از آنها می‌پرداخت چنین اقدامی را انجام نداده است و سکوت پیشه کرده‌اند.

 پرسپولیسی‌ها هم بی‌نصیب نماندند

نکته قابل توجه در این بین اینکه بعد از درخواست مددی از وزارت ورزش و شخص وزیر این اتفاق دامنگیر پرسپولیسی‌ها هم شده و وزیر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس نیز درخواست می‌کند به‌خاطر حاکم شدن آرامش بر شرایط این باشگاه سکوت کرده و فعلا اظهارنظری نکنند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار