• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۸-۲۵ - ۱۰:۴۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
مدیران استقلال دنبال کاهش قرارداد گلر ملی‌پوش هستند اما فعلا توافقی نشده است

مظاهری منتظر تصمیم وکیل، آینده حسینی در گروی تصمیم رشید

بحث کسر قرارداد رشید ازسوی استقلالی‌ها باعث شد وکیل این گلر در جلسه مشترک با مسئولان باشگاه ازجمله احمد مددی شرکت کرده و درخصوص رقم توافق‌شده قبلی با وی به مذاکره و دفاع بپردازد.

مظاهری منتظر تصمیم وکیل، آینده حسینی در گروی تصمیم رشید

به گزارش «فرهیختگان»، استقلال و دروازه‌بان‌هایش در این چند سال همیشه روی بورس بوده‌اند؛ حالا یا فنی یا حاشیه‌ای. از دوران پرچالش رحمتی و طالب‌لو و البته رحمتی و حسینی گرفته تا حالا که سایه رشید مظاهری روی سر حسینی سنگینی می‌کند و امکان دارد همین سنگینی طی روزهای آینده جدایی گلر شماره یک استقلالی‌ها را رقم بزند.

به‌جز حاشیه‌هایی که روز گذشته پیرامون حسین پورحمیدی رخ داد و منجر به آن شد تا این گلر ازسوی کادرفنی دراختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بگیرد اتفاقات دیگری نیز پیرامون دروازه استقلال رخ داده است که نگرانی‌های هواداران استقلالی را در پی داشته و مشخص نیست سرانجام در ادامه فصل بیستم کدام سنگربان بالاخره در قفس توری آبی‌ها خواهد ایستاد.

در این مدت اما یک شایعه درباره مظاهری حسابی استقلالی‌ها را به‌هم ریخته و بحث اصلاح قرارداد چند تن از آنها که به تفصیل به آن اشاره کردیم موجب شده برخی بازیکنان زیربار ثبت قرارداد جدید با رقم جدید نروند که همین موضوع درباره نام مظاهری نیز حواشی‌ای را ایجاد کرد و این سوال بزرگ را به وجود آورد که چرا تا امروز مظاهری قراردادش را با استقلال هنوز به ثبت نرسانده است.

این در حالی است که همه می‌دانند از روزی که رشید به استقلال پیوست تا همین امروز هنوز درگیر رای خود از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بوده و هنوز این کمیته بعد از حدود ۲ماه رایی را درباره گلر سابق تراکتور صادر نکرده است. با این حال و بعد از اعلام خبر غیررسمی حکم رشید مظاهری که حق را به او می‌داد دیگر زمانی برای ثبت قرارداد جدید این گلر با استقلال باقی‌نمانده ولی او با تیم‌ملی سریعا راهی استانبول و سپس سارایوو شد تا در اردوی تیم‌ملی شاگردان اسکوچیچ را همراهی کند.

 مخالفت اولیه وکیل مظاهری با کاهش قرارداد

بحث کسر قرارداد رشید ازسوی استقلالی‌ها باعث شد وکیل این گلر در جلسه مشترک با مسئولان باشگاه ازجمله احمد مددی شرکت کرده و درخصوص رقم توافق‌شده قبلی با وی به مذاکره و دفاع بپردازد. طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده، وکیل مظاهری در این جلسه به مددی اعلام کرده است رشید به‌خاطر اسم بزرگ استقلال و دلش استقلالی‌‌شده وگرنه تیم‌های دیگر ارقام به‌مراتب بیشتری نسبت به استقلال را به او پیشنهاد داده و حاضر بودند با رقم بیشتری مظاهری را به خدمت بگیرند. او حتی در این جلسه از پیشنهاد نجومی چند تیم در مقابل مددی رونمایی و اعلام کرد این رقم استقلال برای دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی اصلا رقمی نیست که باشگاه بخواهد آن را کاهش دهد و این یک بی‌انصافی بزرگ است اگر این اتفاق بیفتد.

حالا باید مدیران باشگاه استقلال در این خصوص تصمیم بگیرند اما بعید است آنها زیربار استفاده از گلر شماره یک تیم‌ملی نروند و درنهایت به‌نظر می‌رسد این قائله به سود استقلالی‌ها ختم‌به‌خیر خواهد شد هرچند خالی از لطف نیست اگر بدانیم رشید در این خصوص یعنی کاهش قراردادش و ثبت قرارداد با استقلال همه‌چیز را به وکیلش که دو پرونده قبلی را در محاکم قضایی فدراسیون فوتبال با او برنده شده، سپرده و به او اطمینان داده هر تصمیمی که بگیرد خواهد پذیرفت اما طبق شنیده‌ها در همین هفته رشید با حل مشکلات مربوط به پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال، قراردادش را با آبی‌ها به ثبت خواهد رساند.

 حسینی قرمزپوش می‌شود؟

نکته دیگر اینکه از باشگاه استقلال خبر می‌رسد به‌جز کادرفنی و خود مظاهری که در هر صورت منتطر روشن شدن تکلیف هستند سیدحسین حسینی گلر این چند سال اخیر استقلال هم به‌نوعی مترصد تعیین‌تکلیف وضعیت رشید با استقلال است تا او هم هرچه سریع‌تر برای آینده بازیگری خود تصمیم قطعی را بگیرد هرچند برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حسینی با وجود مظاهری حتی در هفته اول رقابت‌ها خیلی مایل به همراهی استقلال نبود!

درنهایت اینکه شنیده می‌شود اگر مظاهری استقلالی بماند سرنوشت حسینی با یکی از تیم‌های سرخپوش لیگ برتر به‌جز پرسپولیس گره خواهد خورد و او احتمالا راهی یکی از تیم‌های مدعی شمالی یا جنوبی خواهد شد.

 * نویسنده: محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، روزنامه‌نگار

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار