• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۷-۲۲ - ۱۰:۵۷
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
تقدیر دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانان 2 رشته مدال‌آور

سرمربی ووشوی بانوان: این مراسم به ما دلگرمی داد

دیروز در مراسمی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ووشوی بانوان و آقایان تقدیر کردند و در ادامه نیز تکواندوکاران در محل مراسم حاضر شدند تا مورد تقدیر و قدردانی قرار بگیرند.

سرمربی ووشوی بانوان: این مراسم به ما دلگرمی داد

به گزارش «فرهیختگان»، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از پرچمداران ورزش کشور حضوری پربار در رقابت‌های ورزشی دارد و در بسیاری از رشته‌ها به‌عنوان یکی از قدرت‌های اول شناخته می‌شود و این موضوع زمانی ارزشمند می‌شود که بدانیم بسیاری از ورزشکاران تیم‌های مختلف دانشگاه آزاد، ظرفیت‌های دانشجویی هستند که با کمترین هزینه در رقابت‌های مختلف حضور یافته و برای پرچم دانشگاه آزاد افتخارآفرینی می‌کنند. در این بین نگاه حرفه‌ای و ورزش‌دوستانه مدیران دانشگاه آزاد در کسب این افتخارات و عناوین بی‌تاثیر نبوده است و ورزش در دانشگاه آزاد به‌عنوان یک رکن اساسی شناخته می‌شود که از ریاست دانشگاه آزاد گرفته تا عوامل تیم‌ها و بازیکنان با نگاه حرفه‌ای به مقوله ورزش توانسته‌اند این باشگاه را به‌عنوان یکی از قدرتمندترین باشگاه‌های ورزشی کشور معرفی کنند.

دیروز در مراسمی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و امیرعباس لشگری رئیس مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ووشوی بانوان و آقایان تقدیر کردند و در ادامه نیز تکواندوکاران در محل مراسم حاضر شدند تا مورد تقدیر و قدردانی قرار بگیرند.

در این مراسم علاوه‌بر مربیان و سرپرستان تیم‌های ووشو، 2 ورزشکار مدال‌آور آقایان و در بخش بانوان هم یک ورزشکار مدال‌آور به‌نمایندگی از سایر ورزشکاران در مراسم حضور داشتند و این موضوع به‌دلیل شرایط کرونایی کشور و ایجاد فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد.

در این مراسم مدیران دانشگاه آزاد ضمن قدردانی از تلاش ورزشکاران و اعضای کادرفنی تیم و کسب عناوین خوب در رقابت‌های فصل گذشته برای آنها در فصل جدید آرزوی موفقیت کرده و به تمامی اعضای تیم تقدیرنامه‌ای را اهدا کردند.

لشگری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه به‌علت شیوع ویروس کرونا تنها نمایندگان این دو رشته حضور دارند، گفت: «سال گذشته تیم‌های بانوان و آقایان لیگ برتر ووشو حضور پررنگی داشتند و قهرمانی سوپرلیگ باشگاه‌های برتر کشور را ازآن خود کردند. سال ۹۸ به‌علت شیوع ویروس کرونا مسابقات نهایی لیگ برتر ووشو برگزار نشد و براساس امتیازات، قهرمان این مسابقات مشخص شد.»

خلیفه: تیم تکواندوی دانشگاه آزاد به‌نام شهیدحججی مزین است

نعمت خلیفه، سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی یکی دیگر از نفراتی بود که برای تقدیر از قهرمانان ورزشی در مراسم حضور یافته بود. او با بیان اینکه برگزاری مراسم تقدیر برای ما و تمامی ورزشکاران بسیار ارزشمند است، گفت: «از برگزاری این مراسم و تمامی حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می‌کنم.»

وی ادامه داد: «از سال ۷۶ که تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شد، این تیم از بهترین و افتخارآفرین‌ترین تیم‌های جهان است، تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون ۶ عنوان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا و ۶ قهرمانی لیگ برتر ایران و... را کسب کرده است. اسم تیم ما مزین به‌نام شهیدحججی است. سرمایه‌گذاری در ورزش منجر به رشد فرهنگی می‌شود. بحث فرهنگی دغدغه تمامی نهادها به‌ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است.»

خلیفه خاطرنشان کرد: «رشته تکواندو از سال ۹۶ به مسابقات یونیورسیاد اضافه شد؛ در این رشته تیم‌ملی دانشجویان کشورمان ۱۷۰طلا، برنز و نقره را ازآن خود کرده که بیش از ۹۰درصد این مدال‌ها به‌همت دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمده است.»

در پایان این مراسم ایمانزاده، سرپرست تیم با اشاره به اینکه تیم ورزشی دانشگاه با سایر تیم‌ها متفاوت است بر اهمیت نگاه فرهنگی در ورزش تاکید کرد.
 
جهان‌بین: مردم معادن طلا و نقره‌ای هستند

جهان‌بین ضمن تشکر و قدردانی از تمامی ورزشکاران تیم ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی، با تاکید بر اینکه ورزش قهرمانی نشانه هویت دانشگاه است، گفت: «برافراشته شدن پرچم دانشگاه آزاد اسلامی در میادین ورزشی منجر به تقویت جایگاه و شأن دانشگاه می‌شود. هریک از ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی نمادی از هویت این دانشگاه هستند. قهرمانان ورزشی در توسعه ورزش همگانی در دانشگاه نقش به‌سزایی دارند. همچنین قهرمانان درکنار اخلاق ورزشی اگر معنویات را سرلوحه خود قرار دهند که چنین است، منجر به توسعه فرهنگ و معنویت در کشور می‌شود.»

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: «اخلاق اسلامی، جوانمردی و سلوک این ورزشکاران قهرمان، موجب تبلیغ دین است و یک ابزار بسیار موثر است.» وی با اشاره به لزوم استعدادیابی و پرورش استعدادها گفت: «فرم استعدادیابی در سامانه آموزشیار بارگذاری شده است تا دانشجویان جدیدالورود آن را پاسخ دهند. با استفاده از این استعدادیابی، شناخت دقیقی از ظرفیت‌ها پیدا خواهیم کرد. مردم معادن طلا و نقره‌ای هستند که باید از آن به‌خوبی استفاده شود. دانشجویان مستعد را شناسایی خواهیم کرد و تا رسیدن به بالاترین سطوح و قهرمانی حمایت خواهیم کرد.»

بابایی: این مراسم به ما انگیزه می‌دهد

سمیه بابایی، سرمربی تیم ووشوی بانوان یکی از نفراتی بود که در این مراسم حضور داشت. او درخصوص برگزاری این مراسم به «فرهیختگان» گفت: «مراسم خوبی بود که برای تقدیر از مدال‌آوران و تیم‌هایی که صاحب عناوین برتر رقابت‌هایشان شده‌اند، برگزار شد و در این مراسم با آقای جهان‌بین هم آشنا شدیم که ایشان هم نظرات بسیار خوب و مهمی برای اعتلای ورزش در دانشگاه داشتند و قطعا از نظرات ایشان بهره‌مند می‌شویم.»

او ادامه داد: «به‌نظر من این‌گونه مراسم از لحاظ روحی و روانی خیلی به تیم‌ها و ورزشکاران کمک می‌کند که بدانند مدیران دانشگاه آزاد حواس‌شان به تمام تیم‌های تحت هدایت‌شان است و وقتی می‌بینند که برای مقام‌هایی که کسب کرده‌اند مورد تقدیر قرار می‌گیرند، انگیزه‌هایشان برای دستیابی به مقام‌های بهتر و حفظ آن بیشتر می‌شود.»

سرمربی ووشوی بانوان در خاتمه خاطرنشان کرد: «در این مراسم به تمامی بازیکنان تقدیرنامه‌ای اعطا و قول‌هایی هم داده شد که حمایت‌ها برای ادامه موفقیت‌ها بیشتر شود و ما امیدواریم که این وعده‌ها مثل همیشه بالقوه شود و بتوانیم با خیالی آسوده به رقابت‌های پیش‌رو فکر کنیم.»

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک