• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۷-۱۳ - ۱۰:۳۲
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0

به استقلال ثبات هدیه کنید

اگر موفقیت از بالا باشد، ناکامی هم به بالا ارتباط دارد

همان‌طور که موفقیت از بالا خواهد بود، شکست و ناکامی هم به همان بالا مرتبط می‌شود، به همین دلیل به‌نظر من باید این نگاه ویژه از طرف بالا و به‌خصوص از سوی شخص وزیر ورزش یعنی سلطانی‌فر به این باشگاه باشد و از او می‌خواهم تا به استقلال و هواداران پرشمارش که این روز‌ها با ناراحتی و ناکامی اوقات خود را سپری می‌کنند، نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش «فرهیختگان»، صادق ورمزیار، بازیکن پیشین استقلال طی یادداشتی در روزنامه «فرهیختگان» نوشت: واقعیت این است که حال و روز استقلالی‌ها خوب نیست و این خوب نبودن حال و روز ما شاید یک‌سوم جمعیت ایران را نیز به تبعیت از حال و روز استقلال گرفتار کرده و حال این جمعیت هم خوب نیست، بنابراین فکر می‌کنم لازم است که یک مقدار به هر صورتی که هست حال این بخش از جمعیت کشور به‌گونه‌ای بهتر شود، چون حداقل دلخوشی آنها به این فوتبال و اسم استقلال است و حیف است یک تیمی که یک زمانی ابرقدرت فوتبال آسیا بوده و حرف اول را در این قاره می‌زده و یک روز پرافتخارترین باشگاه در قاره کهن به‌شمار می‌رفته به این روز بیفتد و لازم است یک نگاه ویژه‌ای به این باشگاه شود. این نگاه ویژه همیشه از بالا به پایین وجود دارد و بالعکس آن مصداقی ندارد و من به‌عنوان یک پیشکسوت و کسی که سال‌ها برای این باشگاه و چه‌بسا در بازی‌های آسیایی زیر پرچم این مملکت افتخارآفرینی کرده و جزء کوچکی از تیمی که موفق شد یک ستاره آسیایی به‌دست آورده و یک بار دیگر عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کند و افتخارات دیگری را نیز در کارنامه دارد از دولتمردان و بزرگان عرصه کشور خواهش می‌کنم یک نگاه ویژه به استقلال داشته باشند.

این باشگاه سال‌هاست درگیر تغییرات مدیریتی بوده و هم هیات مدیره و هم مدیرعاملانش در این سال‌ها به دفعات تغییر کرده‌اند و این جابه‌جایی‌ها به‌نظر من به این باشگاه پرطرفدار و پرافتخار ضربات جبران ناپذیری را وارد کرده است. اگر موفقیت این تیم را می‌خواهند باید به این مجموعه ثبات را هدیه بدهند و اگر استقلال در سطوح مختلف مدیریتی و فنی و چه بسا در زمین مسابقه بتواند به این ثبات دست پیدا کند، به هر حال این اتفاق درنهایت باعث دلخوشی خیلی‌ها خواهد شد‌‌.

نگاه، تصمیم‌گیری و هر اتفاقی که ممکن است بیفتد از بالا به پایین است و به همین دلیل ما از آن بالایی‌ها و بالادستی‌ها تقاضا می‌کنیم که یک مقدار نگاه ویژه‌تری به استقلال داشته باشند چون به اعتقاد من همان‌طور که موفقیت از بالا خواهد بود، شکست و ناکامی هم به همان بالا مرتبط می‌شود، به همین دلیل به‌نظر من باید این نگاه ویژه از طرف بالا و به‌خصوص از سوی شخص وزیر ورزش یعنی سلطانی‌فر به این باشگاه باشد و از او می‌خواهم تا به استقلال و هواداران پرشمارش که این روز‌ها با ناراحتی و ناکامی اوقات خود را سپری می‌کنند، نگاه ویژه‌ای داشته باشد. در این جابه‌جایی‌ها نیز امیدوارم یک آدم کاربلد که رزومه قوی دارد و می‌تواند به استقلال کمک کند برای مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره این باشگاه انتخاب شود و مدیران بتوانند به بهترین شکل به استقلال کمک کنند. این موضوع برای وزیر ورزش کار سختی نیست که بخواهد شخصی را انتخاب کند که کاربلد باشد و از او حمایت کند، چراکه بردن و آوردن مدیرانی از این دست که در این چند وقت مدیرعامل استقلال بودند خیلی به حال و روز استقلال کمک نکرده و نمی‌کند و امیدوارم این بار یک مدیر کاربلد در عرصه‌های ورزش و به‌ویژه فوتبال که بتواند ارتباط خوبی نیز در سطح کلان داشته باشد برای این باشگاه انتخاب شود‌.

از سعادتمند هم به‌خاطر تلاش‌هایش ممنونم، اما شاید هم او همین‌قدر توانمندی داشت و شاید اگر او فوتبالی بود ۴ ماه پیش می‌توانست اقدامات لازم درخصوص تمدید قرارداد با بازیکنان و جلوگیری از بسته شدن پنجره را انجام داده و حتی قبل از بسته شدن پنجره قراردادها را ثبت می‌کرد. اینها کارهایی بود که یک مدیر کاربلد و وارد می‌توانست انجام دهد و الان هم حال و روز استقلال آنقدر ناخوشایند نبود که یک سری‌ها تا این اندازه ناراحت باشند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار