• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۴-۲۴ - ۱۰:۰۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
تست کرونای قرمزها در محل تمرین و در حضور ناظر ایفمارک

پرسپولیسی‌ها منهای 2 نفر تست دادند

تمام بازیکنان پرسپولیس موظف بودند که خودشان را به محل تمرین برسانند تا بتوانند پیش از آغاز تمرینات تست کرونا بدهند و به همین جهت پرسپولیسی‌ها دیروز حضوری همه‌جانبه در شهید کاظمی داشتند و در حضور ناظر ایفمارک تست کرونا دادند.

پرسپولیسی‌ها منهای 2 نفر تست دادند

به گزارش «فرهیختگان»، اعضای تیم پرسپولیس برای سومین بار از تاریخ شروع تمرینات خود تست کرونا را انجام دادند تا با خیالی راحت‌تر بتوانند در بازی‌های پیش رو به میدان بروند. هرچند که این تست کمی دیرتر از زمان مقرر شده در پروتکل انجام شد اما ظاهرا به دلیل هماهنگی قبلی، پرسپولیسی‌ها چاره‌ای جز انجام این تست در روز گذشته نداشتند. هرچند که این اقدام آنها و البته ابتلای یک بازیکن از این تیم به ویروس کرونا می‌تواند مشکلات زیادی را برای سرخ‌ها ایجاد کند اما آنها می‌توانند امیدوار باشند با پاسخ منفی تست‌های گرفته شده، خطر را رفع شده ببینند و با احتیاط بیشتری بازی‌ها را پیش ببرند.

 شهید کاظمی میزبان تست پرسپولیسی‌ها

برای اینکه پرسپولیسی‌ها در وقت صرفه‌جویی کنند تصمیم گرفتند این تست را پیش از شروع تمرینات و در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کنند و این کار را یک ساعت پیش از شروع تمرینات انجام دادند. پرسپولیسی‌ها پیش از حضور ماموران تست در ورزشگاه شهید کاظمی یکی از اتاق‌ها را به‌صورت کامل ضدعفونی کردند و در اختیار افراد مسئول دریافت تست قرار دادند و بازیکنان به‌صورت نوبتی و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در این اتاق حاضر می‌شدند تا به این ترتیب فاصله‌گذاری را رعایت کرده باشند.

 ناظر ایفمارک هم حضور داشت

یکی از مواردی که در پاسخ تست تیم‌های استقلال و فولاد مشکل‌ساز شد و حاشیه‌هایی را هم ایجاد کرد، عدم‌حضور یک ناظر از سوی ایفمارک یا فدراسیون پزشکی ورزشی در هنگام دریافت تست از بازیکنان این دو تیم بود، اما پرسپولیسی‌ها برای جلوگیری از این حواشی دیروز کاملا با ناظر ایفمارک هماهنگ بودند تا او از ابتدای دریافت تست‌های کرونا در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر باشد و در روند تست‌گیری و انجام پروتکل‌های بهداشتی نظارتی کامل داشته باشد. درصورتی که نماینده‌ای از ایفمارک در هنگام تست کرونا گرفتن از تیم‌ها حاضر نباشد، پاسخ آن تست مورد تایید سازمان لیگ نیست و باید درخصوص پاسخ‌های مثبت راستی‌آزمایی صورت بگیرد.

 2  مسئول باشگاه هم حضور داشتند

وضعیت کرونا در باشگاه پرسپولیس به‌مراتب شرایط قرمزتری نسبت به تیم دارد و با ابتلای چند نفر از اعضای باشگاه این نگرانی برای دیگر کارمندان باشگاه ایجاد شده که مبادا آنها هم دچار این ویروس شده باشند. به همین جهت دیروز دو نفر از کارمندان باشگاه هم در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر بودند تا بتوانند همراه سایر اعضای تیم تست کرونا بدهند. مسئول حراست باشگاه و همچنین کارمند اجرایی باشگاه نفراتی بودند که برای پشت سر گذاشتن تست کرونا در ورزشگاه کاظمی حضور پیدا کردند.

 2 نفر غایب در تست

تمام بازیکنان پرسپولیس موظف بودند که خودشان را به محل تمرین برسانند تا بتوانند پیش از آغاز تمرینات تست کرونا بدهند و به همین جهت پرسپولیسی‌ها دیروز حضوری همه‌جانبه در شهید کاظمی داشتند و در حضور ناظر ایفمارک تست کرونا دادند. در این بین بازیکنانی مثل روستایی و یکی دو بازیکن جوان که بعد از ماجرای ابتلای آریا برزگر به کرونا برای راحتی خیال اعضای تیم تست کرونا داده بودند بار دیگر این تست را پشت سر گذاشتند تا در این بین جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نماند. البته برزگر که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا این روزها در قرنطینه به‌سر می‌برد در این تست حضور نداشت و قرار است بعد از پایان دوران قرنطینه از او به‌صورت جداگانه تست جدیدی گرفته شود. ضمن اینکه محسن ربیع‌خواه هم که باید مدت 3 تا 4 هفته از میادین دور باشد در این تست حضور نداشت. هرچند گفته می‌شود که از او خواسته شده به‌صورت مجزا و با حضور در یک بیمارستان این تست را پشت سر بگذارد و پاسخ آن در اختیار مسئولان پزشکی قرار بگیرد.

 امروز به پرسپولیسی‌ها جواب می‌دهند

اینکه این روزها پرسپولیسی‌ها بابت وجود یک بازیکن کرونایی در تیم‌شان کمی نگران هستند، موضوعی نیست که بتوان آن را کتمان کرد. اما با توجه به اینکه امروز قرار است پاسخ تست‌های پرسپولیسی‌ها برای باشگاه ارسال شود، این نگرانی پایان می‌یابد و مشخص می‌شود که نگرانی‌های آنها درست بوده یا اینکه بی‌جهت فکرخودشان را درگیر این موضوع کرده‌اند.

 * نویسنده :  آرش محمدی،  روزنامه‌نگار

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار