• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱ ساعت قبل
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
همراه با یک اختلال جهانی؛

بیت کوین، دست آلت کوین‌ها را گرفت!

در آخرین تحولات صعودی بازار ارزدیجیتال، بیت کوین به بالای 66000 دلار جهش کرد و به بالاترین سطح خود از اواسط ژوئن که قیمت ها بالای 67000 دلار بود، رسید.

بیت کوین، دست آلت کوین‌ها را گرفت!

هومن جعفری؛ دبیر گروه ارز دیجیتال:  بیت کوین در حال حاضر 4.7 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است زیرا خریداران در حدود 66670 دلار هستند. در همین حال، اتریوم (ETH) به بالای 3500 دلار رسیده است و سولانا (SOL) بالای 170 دلار معامله می شود - به ترتیب با 3 و 8 درصد افزایش. سایر آلتکوین ها مانند بی ان بی، کاردانو و حتی دوج نیز مثبت معامله می شوند. جهش قیمت بیت کوین زمانی رخ داد که صحبت ها در مورد گنجاندن بالقوه ارز دیجیتال معیار به عنوان یک ذخیره ملی استراتژیک برای ایالات متحده ادامه داشت.

کلید جهش بیت کوین به بالاترین حد روزانه به بالای 66800 دلار، هرج و مرج همراه با یک قطع بزرگ فناوری اطلاعات در روز جمعه بود، با توقف خطوط هوایی و اختلال در بانک ها، رسانه ها و سایر شرکت های جهانی. از آنجایی که قطعی های گسترده سایبری نقاط قوت بیت کوین را برجسته کرد، به نظر می رسید که بازار نشانه هایی را برای یک بازگشت جدید دریافت می کند.

این فضا همچنین شاهد افزایش عظیمی در حجم مبادلات ای تی اف بود. در همین حال، افزایش قیمت ها، معاملات فیوچر نزولی را از بین برد. به عنوان مثال، در ساعات گذشته، بیش از 6 میلیون دلار معاملات نزولی شورت بیت کوین لیکویید شد، در مقایسه با 79700 دلار در موقعیت های خرید. داده‌ها نشان می‌دهند که در یک بازه زمانی چهارساعته در روز گذشته، معاملات نزولی بیت‌کوین به ارزش بیش از ۱۲ میلیون دلار دچار لیکوییدی شده اند در حالیکه در همین بازه زمانی، لیکوییدی برای معاملات صعودی تنها 1.6 میلیون دلار ثبت شده! روز پنجشنبه، تحلیلگران سنتیمنت متوجه افزایش موقعیت های فروش بیت کوین در بازار بیت کوین شده بودند که قیمت بیت کوین زیر 63 هزار دلار بود. لیکوییدی این معاملات با افزایش قیمت بیت کوین به بالای 66800 دلار افزایش یافت.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار