• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۳-۰۴-۰۴ - ۱۳:۲۴
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
با خدمت خیرین انجام گرفت؛

خدمت مومنانه، سر لوحه خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران

از آنجایی که به دلیل مشکلات مختلف نظیر مشکلات مالی و ... ، معمولاً خانواده های مستضعف و نیازمند از نعمت خدمات آموزشی بی بهره می باشند ، با همت خادمیاران رضوی ، کانون خدمت منطقه 12 با هدف پوشش بخشی از کاستی های آموزشی خانواده های محروم منطقه ، اقدام به برگزاری کلاس های متنوعی جهت این عزیزان نموده است .

خدمت مومنانه، سر لوحه خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران

فرهیختگان: خدمت‌رسانی خادمان و خادمیاران رضوی، تلاشی دائمی و پایدار است و تنها به مناسبت‌های خاص محدود نیست، در همین راستا کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ با عنایت پروردگار متعال و نگاه مهرامام رضا(علیه السلام) با هدف تامین نیازهای، به صورت مستمر اقدام به رسیدگی و تامین نیاز های افراد بی بضاعت و مستمندان منطقه می نماید . در هفته ای که گذشت اقدامات و فعالیت های متنوعی در این راستا صورت پذیرفت که از جمله می توان به : تامین لوازم و ابزار کار جوانان جویای کار نیازمند، اطعام مساکین و نیازمندان ، تهیه و تامین داروهای تخصصی جانبازان شیمیایی ، تامین هزینه اجاره منزل خانواده های بی سرپرست ، برگزاری جلسات کار درمانی کودکان مبتلا به معلولیت جسمی و حرکتی و توزیع بسته های معیشتی ، اشاره نمود .

گفتنی است این خدمات با همت خیرین منطقه و با مساعی کانون خدمت رضوی منطقه 12 در سطح این منطقه صورت پذیرفته است .

 تشکیل کلاس های آموزشی متنوع با همت خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران

از آنجایی که به دلیل مشکلات مختلف نظیر مشکلات مالی و ... ، معمولاً خانواده های مستضعف و نیازمند از نعمت خدمات آموزشی بی بهره می باشند ، با همت خادمیاران رضوی ، کانون خدمت منطقه 12 با هدف پوشش بخشی از کاستی های آموزشی خانواده های محروم منطقه ، اقدام به برگزاری کلاس های متنوعی جهت این عزیزان نموده است . کلاس های برگزار شده شامل : کلاس های هنری جهت بانوان ، کلاس سبک زندگی رضوی ، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، کلاس های احکام برای نوجوانان ، جلسه مهارت زندگی با محوریت نهج البلاغه ، کلاسهای آموزشی و درسی و رفع اشکال و مکالمه زبان برای دانش‌آموزان بوده است .

گفتنی است اساتید کلاس های فوق همگی از خادمیاران رضوی منطقه 12 می باشند که به صورت افتخاری اقدام به ارائه خدمات آموزشی می نمایند.

 تکریم فرهنگ ایثار و شهادت درکانون خدمت رضوی منطقه قلب تهران

زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران ، همواره سرلوحه فعالیت خادمیاران رضوی می باشد . در همین راستا و به همت خادمیاران رضوی منطقه 12 تهران ، طی هفته ای که گذشت از جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثار گران منطقه تجلیل به عمل آمد . در این برنامه ها ضمن سرکشی و دیدار با خانواده محترم شهید والامقام ساسان خواه و خانواده جانباز سرافراز شیمیایی سادات موسوی ، ضمن تکریم مقام والای شهدا و جانبازان و تجلیل از مجاهدت های این عزیزان و ایثارگری خانواده های معظم شان ، قطعه ای از فرش حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام ، به رسم تبرک تقدیم ایشان گردید.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

آینده را قربانی امروز نکنیم

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار

خبرهای روزنامه فرهیختگانمرتبط ها