کد خبر: 93033

مرگ قسطی شیطان؛

منچستر یونایتد 2-2 تاتنهام + فیلم

تیم منچستریونایتد در هفته ۲۱ رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد مقابل تیم تاتنهام به میدان رفت و در نهایت با یک تساوی خانگی ۲-۲ بازی را به اتمام رساند.

 تیم منچستریونایتد در هفته ۲۱ رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه الدترافورد مقابل تیم تاتنهام به میدان رفت و در نهایت با یک تساوی خانگی ۲-۲ بازی را به اتمام رساند. در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۳ روی حرکت بازیکنان منچستریونایتد  و ارسال به محوطه جریمه حریف راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی شیاطین سرخ با یک ضربه پای چپ دیدنی گوشه بالای دروازه تاتنهام را هدف قرار داد و بازی را ۱-۰ کرد. در ادامه شاگردان آنگه پستکوعلو در دقیقه ۱۹ و روی ارسال پدرو پورو با ضربه سر گل تساوی را زد. در دقیقه ۴۰ این مسابقه روی حرکت هویلوند و ضربه تمام کننده مارکوس رشفورد منچستریونایتد گل دوم را هم زد تا بازی با حساب ۲-۱ به سود تیم میزبان تغییر کند. در نهایت در پایان نیمه اول بازی با همین نتیجه به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم مهمان تلاش کرد تا نتیجه را جبران کند و در این امر هم موفق بود و شاگردان پوستکوعلو در دقیقه ۴۶ بازی روی حرکت تیمو ورنر بازیکن جدید تاتنهام که از لایپزیگ به این تیم پیوست و ضربه رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئه‌ای تیم لندنی برای بار دروازه میزبان باز شد تا بازی را ۲-۲ مساوی شود. در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید و منچستریونایتد دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد.

 

مرتبط ها