کد خبر: 90600

نگاهی به سریال‌های شاخصی که تا یک ماه آینده پخش می‌شوند؛

تا آخر 2023 را با من باش

به پایان سال 2023 نزدیک می‌شویم و طبیعتا رسانه‌ها خاصه رسانه‌های خارجی تلاش خود را برای انتخاب فهرست برترین‌های سال میلادی خواهند داشت. همچنین از حالا نگاه‌ها به جشنواره‌های پیش‌رو خاصه مراسم اسکار است که هر سال در فاصله یکی دو ماه مانده به آن، نظرسنجی‌ها به اوج می‌رسد.

هومن جعفری، خبرنگار: به پایان سال 2023 نزدیک می‌شویم و طبیعتا رسانه‌ها خاصه رسانه‌های خارجی تلاش خود را برای انتخاب فهرست برترین‌های سال میلادی خواهند داشت. همچنین از حالا نگاه‌ها به جشنواره‌های پیش‌رو خاصه مراسم اسکار است که هر سال در فاصله یکی دو ماه مانده به آن، نظرسنجی‌ها به اوج می‌رسد. با معرفی فیلم‌ها و نفرات برگزیده جشنواره‌های مختلف در این دم سه ماه، حساسیت‌ها برای پیش‌بینی برندگان اسکار فضای رسانه‌ای را در برمی‌گیرد. با این همه فارغ از نتایج جشنواره‌های مربوط به فیلم یا سریال‌های تلویزیونی کار تولید محصولات جدید ادامه دارد و هواداران مجموعه‌های مختلف منتظر اطلاعات و اعلام‌های رسمی‌ برای سریال‌های مد نظر خود هستند. اگر دوست دارید بدانید در هفته‌های آینده چه سریال‌های شاخصی در شبکه‌های مختلف منتشر می‌شوند، احتمالا این مطلب به شما کمک خواهد کرد. همچنین تعدادی از سریال‌هایی را هم به این فهرست اضافه کرده‌ایم که به‌تازگی منتشر شده‌اند و ممکن است اسمی ‌از آنها در رسانه‌ها به میان نیامده باشد.

«چی می‌شد اگه....»

حدود 10 روز بعد فصل دوم سری انیمیشنی مجموعه مارولی «چی می‌شد اگه...؟» منتشر می‌شود. اگر فصل اول این سریال را مثل من با ولع و لذت مشاهده کرده باشید که نیازی به معرفی نیست و فقط باید بدانید که خوشی در انتظار شماست. اگر نه، باید به اطلاع شما برسانم که این سریال جذاب با یک ایده متفاوت آغاز شد. چه اتفاقی می‌افتاد اگر سرنوشت قهرمان‌های دنیای مارول تغییر می‌کرد. مثلا چه اتفاقی می‌افتاد اگر سرم قدرت، جای تزریق به کاپیتان آمریکا و تبدیل کردنش به شکست‌ناپذیرترین انسان کره زمین، به ایجنت کارتر تزریق می‌شد! این انیمشین جذاب بین طرفداران مارول بسیار صدا کرد؛ چرا که به آنها فرصت می‌داد تا داستان‌هایی که می‌دانند را دوباره از اول تماشا کنند.

 

«یک‌بار فریبم بده!»

مایا استرن در تلاش است با شرایط روحی ناگوار خود بعد از کشته شدن بی رحمانه همسرش کنار بیاید. درحالی‌که پلیس می‌کوشد تا تحقیقات را پیش ببرد، مایا در دوربینی که برای مراقبت و رصد کردن اوضاع فرزند خردسالش کار گذاشته، تصاویر جدیدی از شوهر مقتول خود را می‌بیند و متوجه می‌شود برخلاف آنچه تصور می‌شد، شوهرش زنده است. همزمان دو برادرزاده مایا نیز به دنبال قاتل مادر خود هستند که چند ماه قبل کشته شدند و همچنین بررسی این واقعیت که آیا این دو قتل با هم ارتباط دارند یا خیر. این سریال نتفلکیس از تاریخ اول ژانویه سال 2024 یا یازدهم دی‌ماه امسال پخش خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود یک تریلر جنایی جذاب و دیدنی از کار در بیاید.

«کارول و انتهای دنیا»

این سری انیمیشینی از نتفلیکس که ظرف همین دو سه روز آینده منتشر می‌شود، قطعا از کارهایی است که می‌شود تماشا کرد؛ چرا که سوژه آن بسیار جذاب است. با حرکت مرگبار یک سیاره بزرگ و ناشناخته و قطعی بودن برخوردش با کره زمین، مرگ همه جا را در برگرفته است. درحالی‌که انقراض بشر و نابودی سیاره قطعی به نظر می‌رسد دنیا را هرج‌ومرج می‌گیرد. در میان هیاهوی آدم‌هایی که در آخرین روزهای زندگی‌شان دست به هرکاری می‌زنند، کارول ترجیح می‌دهد آخرین روزها را در تنهایی و با آرامش سپری کند و این سرآغاز سفر اوست. ببینیم این سریال انیمیشینی پرسروصدا آنقدر که از آن تعریف می‌کنند، دیدنی از کار در آمده یا نه.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

مرتبط ها