کد خبر: 86866

مسابقات پاراآسیایی هانگژو؛

3 طلا و 3 نقره برای ایران در مسابقات پاراآسیایی

علی رغم این که تا کنون چند مدال از کاروان ایران پس گرفته شده، ملی پوشان کشورمان موفق شدند سه طلا و سه نقره در کارنامه خود ثبت کنند.

در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی، «علیرضا زارع» در ماده ۲۰۰ متر مردان در کلاس T۳۵ به مدال طلا دست پیدا کرد.  «مهدی مرادی» در فینال مسابقات پرش طول کلاس T۱۳ عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرد. «پرستو حبیبی» در فینال مسابقات پرتاب وزنه F۳۲ به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد. تیم دوبل ریکرو بانوان پارا تیراندازی با کمان  ایران  با شکست برابر چین  به مدال نقره دست یافت.

 در ادامه رقابتهای پارادوومیدانی چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی «رشید مسجدی» عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد. مسجدی روز گذشته یک مدال برنز برای ایران به ارمغان آورده بود. «علیرضا مختاری» دیگر ملی پوش ایران در پرتاب وزنه به عنوان دوم و مدال نقره رسید. فینال رقابت های دوبل ریکرو مردان امروز چهارشنبه میان دو تیم ایران و چین برگزار شد که طی آن تیم ایران با نتیجه ۵ بر ۳ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت. «محمدرضا عرب عامری» و «غلامرضا رحیمی» ترکیب تیم دوبل ریکرو را در این دیدار تشکیل می دادند.

مرتبط ها