کد خبر: 86836

در حمایت از مردم غزه؛

حمایت جولیا پطروس خواننده لبنانی از مردم فلسطین

«جولیا پطرس»، خواننده محبوب لبنانی و از مسیحیان دلبسته به مقاومت، روحیه آزاده‌اش را پیش‌تر و در اوج حملات رژیم صهیونیستی علیه کشورش در سال ۲۰۰۶ نشان داد؛ جایی که قطعه «احبائی» را خواند. ترانه این قطعه برگرفته از پیام سیدحسن نصرالله خطاب به رزمندگان حزب‌الله بود که آن روزها درحال رقم زدن پیروزی‌های تاریخی در جنگ ۳۳ روزه مقابل دشمن صهیونیست بودند.

حمید یزدانی:  جولیا پطروس در حساب توییتر خود نوشته است:«"اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند!" دشمنی که به این سرزمین و ناموس تجاوز کرده و تاریخ سیاهش را بر روی قتل و آواره کردن و ترور بنا نهاده، دشمنی که در دهه‌های گذشته به او حق ریختن خون‌های ما داده شده است، اکنون مرتکب نسل‌کشی فرزندان ملت ما در فلسطین می‌شود؛
پس درباره کدامین حق سخن می‌گویید؟
وجدانِ جهان آزاد به آنان ترحم نخواهد کرد. امروز روزی است ک تاریخِ پر از جنایتشان افشا می‌شود. در بیمارستان المعمدانی غزه قتل عام کردند و سعی کردند از این جنایت شانه خالی کنند.

اما هیچکس از آزاده‌های جهان باورشان نکرد و برای کسانی که می‌داند وما در لبنان به‌ خوبی می‌دانیم، از آنان بعید نیست که قوانین بین‌المللی را به مرور و مکرر نقض کنند. بی‌ آنکه کسی آنان را بازخواست کند.
 اکنون هزاران شهروندِ بی‌گناهِ فلسطینی‌ از جمله کودکان، زنان و پدران را روزانه می‌کشند و جهان شاهد این است.
پس کجا پنهان خواهند کرد؟
از الان به بعد، آنان نیستند که داستان را روایت می‌کنند. بلکه ما روایت خواهیم کرد و هر انسان آزاده‌ای با ما روایت می‌کند.

برای ملت ما در فلسطین؛ ما در کنار شماییم. شما در قلب، عقل، وجدان، غم و درد من در هر لحظه هستید. فلسطین نمی‌میرد. مسئله نمی‌میرد. آزادی برای فلسطین است.»