کد خبر: 81653

نکو فرمول فرهاد را برای ستاره فرانسوی اجرا می‌کند

درخشش یامگا مقابل پیکان؛ حلول روح نکونام در چشمی!

تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود، پنجشنبه گذشته در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم پیکان رفت.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل خود، پنجشنبه گذشته در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم پیکان رفت. 11مرد اصلی نکونام در شروع بازی رضایی، سهرابیان، مرادمند، حردانی، سلمانی، چشمی، رضاوند، مهدی‌پور، یامگا، شهباززاده و مطهری بودند و سایر بازیکنان این تیم در نیمه دوم استقلال را در این دیدار دوستانه همراهی کردند. استقلال که در اولین دیدار تدارکاتی خود در مقابل امیدهایش به برتری 4 گله رسیده بود این بار در دیداری جدی‌تر مقابل یک تیم لیگ برتری قرار گرفته و درست در فاصله 3 هفته مانده به فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به یک برد امیدوار‌کننده رسید؛ این در حالی است که همچنان از خریدهای جدید این تیم و جذب گزینه‌های مدنظر جواد نکونام برای پیوستن به استقلال خبری نشده و روزانه شاهد استقلالی شدن چند بازیکن تنها در رسانه‌های مختلف هستیم.

 نمایش عالی یامگا
در این دیدار جواد نکونام درحالی تیمش را با سیستم 3-3-4 راهی میدان کرد که یکبار دیگر در این دیدار کوین یامگا، مدافع هافبک فرانسوی سمت راست استقلالی‌ها در جلوی زمین و در پست وینگر راست شاگردان جواد نکونام را همراهی کرد.
یامگا که در دوران حضور فرهاد مجیدی در استقلال در این پست، دوران موفقی را پشت سر گذاشته و از ارکان قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ویکم محسوب می‌شود یک فصل بعد و با حضور ساپینتو به یک خط عقب‌تر منتقل شده تا ضمن نیمکت‌نشین کردن صالح حردانی، در پست دفاع راست استقلال را همراهی کند.
این درحالی است که فصل گذشته برای پست وینگر محمد محبی و مهدی قایدی استقلالی شدند و شاید هر مربی دیگری نیز به جای ساپینتو بود برای بهره بردن از یکی از بهترین‌های استقلال در فصل قهرمانی، همین کار را کرده و یامگا را یک خط عقب‌تر بازی می‌داد.
با این حال یامگا ...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها