کد خبر: 81597

پشت‌پرده انتقال محبی به روستوف

فیش جعلی نه؛ 140 هزار دلاری که گم شد

محمد محبی که فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از سانتا‌کلارای پرتغال در استقلال عضویت داشت، با اتمام دوران حضورش در جمع آبی‌ها به پیشنهاد روستوف روسیه پاسخ مثبت داد .

محمد محبی که فصل گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از سانتا‌کلارای پرتغال در استقلال عضویت داشت، با اتمام دوران حضورش در جمع آبی‌ها به پیشنهاد روستوف روسیه پاسخ مثبت داد و رسما با این تیم قرارداد بست. باشگاه روستوف روسیه که در سالیان گذشته سردار آزمون و سعید عزت‌‌اللهی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در اختیار داشت، حالا محمد محبی را به‌عنوان سومین ملی‌پوش ایرانی در تاریخ باشگاهش به خدمت گرفته و رسما او را معرفی کرد. 
شرایط انتقال محمد محبی به یک تیم دیگر در دست سانتاکلارا قرار داشت که باشگاه روستوف روسیه با دریافت رضایتنامه از باشگاه پرتغالی توانست این ستاره جوان فوتبال ایران را به خدمت بگیرد و از او رونمایی کند. روستوف روسیه با اعلام خبر رسمی جذب محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال نوشت: «خوشحالیم که محمد را به تیم خودمان آوردیم و به او خوش‌آمد می‌‌گوییم. ما آرزوی بازی‌‌های درخشان در پیراهن باشگاه را برای این بازیکن داریم.»
این در حالی است که این بازیکن در چند نوبت و یک بار نیز در گفت‌وگو با «فرهیختگان» عنوان کرده بود دوست دارم در فصل جدید نیز با استقلال به کارم ادامه بدهم و استقلالی‌ها باید شرایط ماندنم را فراهم کنند. اما باشگاه استقلال که در این ماه‌ها در چند نوبت درگیر تغییرات مدیریتی شده بود هرگز فرصت نکرد تا به این قضیه بپردازد تا شاهد جدایی یکی از ستارگان فصل گذشته خود باشد....

متن کامل را اینجا بخوانید.

مرتبط ها