کد خبر: 81119

اختصاصی «فرهیختگان»؛

برداشت 150 میلیاردی پرسپولیس از صندوق پیشکسوتان!

با هماهنگی مسئولان ارشد ورزش کشور و مساعدت آنها از کانال صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی 150 میلیارد تومان پول به این باشگاه پرداخت شده است.

به گزارش «فرهیختگان»؛ اخیرا 150 میلیارد تومان پول در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که مسوولان باشگاه پرسپولیس، صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و وزارت ورزش و جوانان می‌بایست درباره سوالات و ابهامات به‌وجود آمده در رابطه با آن شفاف‌سازی کنند. 

از صبح امروز خبری به دست خبرنگار «فرهیختگان» رسید که به خاطر شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس که اعتصاب بازیکنان، شروع نشدن تمرینات و وقفه در نقل‌و‌انتقالات که اعتراض شدید هواداران را به دنبال داشته است، با هماهنگی مسئولان ارشد ورزش کشور و مساعدت آنها از کانال صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی 150 میلیارد تومان پول برای انجام امور پرسپولیس به این باشگاه پرداخت شده است.

درباره مکانیزم این انتقال مالی سنگین و جزییات دقیق‌تر آن هنوز هیچ جزییاتی معلوم نیست اما جالب اینجاست که ریاست این صندوق با حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است. حالا در این رابطه باید منتظر شفاف‌سازی مسئولان مربوطه باشیم. اگر این خبر صحت دشاته باشد، باید مشخص شود که بر چه پایه و اساسی 150 میلیارد تومان پول در اختیار پرسپولیس قرار گرفته است. گفتنی است با هماهنگی وزارت ورزش چند هفته قبل نیز بانک شهر مبلغ 100 میلیارد تومان در اختیار باشگاه استقلال گذاشت تا بدهی‌های خود را به استراماچونی و ... پرداخت کند. درباره ماجرای این صندوق و پرسپولیس اما هنوز جزییاتی به بیرون درز نکرده است.

مرتبط ها