کد خبر: 80980

رقیب یامگا برای پنالتی زدن!

استقلال بعد از 324 روز بازیکن خرید

تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته سومین روز تمرینات خود را زیر نظر جواد نکونام آغاز کرد که با پیوستن مهرداد محمدی به این تیم سرانجام نخستین خرید استقلالی‌ها قطعی شد تا این وینگر 29 ساله که سابقه بازی در کشورهای پرتغال و قطر را به همراه راه‌آهن و سپاهان در کارنامه دارد.

تیم فوتبال استقلال در حالی روز گذشته سومین روز تمرینات خود را زیر نظر جواد نکونام آغاز کرد که با پیوستن مهرداد محمدی به این تیم سرانجام نخستین خرید استقلالی‌ها قطعی شد تا این وینگر 29 ساله که سابقه بازی در کشورهای پرتغال و قطر را به همراه راه‌آهن و سپاهان در کارنامه دارد، برای فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر آبی پوش شود. محمدی که در تیم‌های اخیر خود حسابی گلزن نشان داده، سابقه بازی در پست‌های وینگر راست و چپ و مهاجم نوک را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده تا به این ترتیب استقلالی‌ها یک بازیکن آچار فرانسه را به اردوی خود اضافه کرده باشند. 
نکته قابل توجه اینکه محمدی بعضا گل‌های خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و در تیم‌هایی که پیش از این بازی کرده نشان داده پنالتی‌زن قهاری است. این در حالی است که در استقلال در دو سال اخیر این وظیفه یعنی زدن پنالتی‌های استقلال به گردن کوین یامگا بوده که این بازیکن با گل کردن تمامی پنالتی‌های خود (یک پنالتی روی ریباند به ثمر رسید) نشان داد در این امر مهارت بالایی دارد. حالا با اضافه شدن محمدی به استقلال به نظر می‌رسد یامگا مدافع‌هافبک سمت راست استقلال یک رقیب سرسخت در امر پنالتی زدن پیدا کرده باشد. هرچند با توجه به سابقه خوب بازیکن فرانسوی در به ثمر رساندن پنالتی‌های دو فصل اخیر آبی‌پوشان به نظر می‌رسد در فصل پیش رو نیز همین بازیکن گزینه زدن پنالتی‌های آبی‌پوشان در جریان مسابقه باشد. اما در صورت غیبت در ترکیب استقلال، مطمئنا محمدی با اطمینان بیشتری جور او را خواهد کشید. همچنین نکته جالب درباره جذب مهرداد محمدی اینکه استقلالی‌ها که بعد از آخرین خرید خود در پیش‌فصل گذشته به‌خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی در نیم‌فصل موفق به جذب بازیکن جدید نشده بودند، سرانجام بعد از 324 روز از یک بازیکن جدید رونمایی کردند. 
محمد محبی و مهدی قایدی دو خرید انتهایی استقلال در فصل گذشته بودند که در فاصله زمانی یک روز به استقلال پیوستند. این در حالی است که هر دو بازیکن به فاصله 4 و 3 روز بعد از اعلام رسمی توسط کانال باشگاه، قرارداد خود را در یک روز با باشگاه استقلال به امضا رساندند. 

مرتبط ها