کد خبر: 80531

ادعای قائم‌مقام شبکه مستند؛

این جشنواره تلویزیونی، پرمخاطب‌ترین جشنواره مستند کشور است

قائم‌مقام شبکه مستند از برگزاری اختتامیه هفتمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند خارج از پایتخت خبر داد و گفت: می‌خواهیم همه ظرفیت‌ها را درگیر جشنواره کنیم و مخاطب ما نیز از سراسر کشور است.

 نشست خبری و رونمایی از پوستر هفتمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند روز یکشنبه 28 خرداد با حضور یاسر فریادرس قائم‌مقام شبکه مستند  و دبیر هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند و مهدی میر تیموری دبیر اجرایی این رویداد در معاونت سیما برگزار شد.  
در این نشست فریادرس با اشاره به آغاز هفتمین دوره جشنواره تلویزیونی مستند گفت: امروز با رونمایی از پوستر و فراخوان، جشنواره تلویزیونی مستند آغاز می‌شود. می‌توانم بگویم جشنواره تلویزیونی مستند، پرمخاطب‌ترین جشنواره مستند کشور است و از این بابت که آثار از تلویزیون پخش می‌شود و مخاطب میلیونی دارد، تبدیل به جشنواره مهمی برای اهالی مستند شده است. 

وی اضافه کرد: امسال برای دومین سال متوالی مجموعه مستند را در جشنواره خواهیم داشت. نمایش مجموعه مستندها برای ما بسیار مهم است و هیچ جشنواره دیگری این بخش را ندارد و از این بابت منحصربه‌فرد است. علاوه بر این، امسال برای دومین سال متوالی  اختتامیه جشنواره در شهرستان برگزار می‌شود. می‌خواهیم همه ظرفیت‌ها را درگیر این جشنواره کنیم و مخاطب ما نیز از سراسر کشور است.  
فریادرس با اشاره به حامیان این جشنواره گفت: در این دوره از جشنواره تعدادی از نهادها ما را همراهی می‌کنند. سازمان سینمایی سوره، مرکز رسانه‌ای نهضت، شرکت ملی نفت ایران و شهرداری برای برگزاری بهتر این رویداد در کنار ما هستند.  
قائم‌مقام شبکه مستند از افزایش حق پخش آثار راه‌یافته به جشنواره  خبر داد و گفت: در بعضی بخش‌ها جوایز دوبرابر شده است و این موضوع می‌تواند انگیزه‌ای برای مستندسازان باشد. 

مرتبط ها