کد خبر: 79988

ماجرای سوشا و مبارزه بابک!

هالوتر از همیشه...

این حکایت آنچه در لندن و در قسمتی از تجمع اخیر مزدوران ضدایرانی رخ داده، است.

وقتی طرفداران رضا پهلوی محمدرضا عالی‌پیام ملقب به «هالو» را در جمع‌شان می‌بینند و تازه داستان شروع می‌شود؛ فحش و دری‌وری و گیس و گیس کشی. 

* البته کاش همه چیز به همینجا ختم می‌شد و دیگر 7 مرحله تعرض جنسی در کف خیابان‌های لندن رخ نمی‌داد. 

* عذرخواهی می‌کنیم که این را می‌گوییم و از تصاویر و حرف‌هایی که قطعا شایسته مردم‌مان نیست استفاده کردیم ولی شاید برای عده‌ای باید حتما ثابت می‌شد که کار طرفداران رضا پهلوی از فتح تهران به فتح ماتحت رسیده است! 

* بُعد تلخ داستان اما همانجایی است که این‌ها با این سطح از شعور و فرهنگ‌، خود را به دنیا نمونه‌ای از مردم ایران معرفی می‌کنند، ‌البته موقتا و تنها حین انجام وظیفه تجمعات ضدایرانی. معرکه‌گیریشان که تمام شد باهمان شناسنامه‌های خارجی‌ می‌روند مزد پشت کردن به مردمشان را بگیرند و بعد هم می‌روند پی کار‌شان. 

* این ایران ماست که می‌ماند با برچسب خوردن این جماعت علاف و وحشی به تن خسته‌اش. شعار تمدن و فرهنگ چند هزار ساله‌اش را سر می‌دهند ولی با زبان اشاره باهم حرف می‌زنند. این ایران ماست که باید از دعوای هالو‌ها اینطور برنجد و فرهنگ و ادب اصیل و نجیبش دستمایه عده‌ای بی‌آبرو و وطن فروش شود. هالو هرچقدر هم که مثل خودشان پست و سخیف و بدون اندیشه باشد، بازهم رفتار حیوانی که با او شد، در شان یک انسان نبود. شما دیگر چه موجوداتی هستید که از هالو هم هالو‌ترید؟/تسنیم

 

 

مرتبط ها