کد خبر: 76618

ستاره اتلتیکو به جزیره می‌رود؟

آرسنال و یونایتد مشتریان فلیکس

دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و آرسنال به‌دقت وضعیت ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید را زیرنظر دارند تا درصورتی‌که جدایی او در ژانویه قطعی شد برای خرید او دست به‌کار شوند. مشکلات مالی تیم اسپانیایی سبب‌شده آنها برای رعایت فیرپلی مالی به‌دنبال انتقال قرضی این بازیکن باشند تا از شر دستمزد بالای او خلاص شوند.

دو باشگاه انگلیسی منچستریونایتد و آرسنال به‌دقت وضعیت ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید را زیرنظر دارند تا درصورتی‌که جدایی او در ژانویه قطعی شد برای خرید او دست به‌کار شوند. مشکلات مالی تیم اسپانیایی سبب‌شده آنها برای رعایت فیرپلی مالی به‌دنبال انتقال قرضی این بازیکن باشند تا از شر دستمزد بالای او خلاص شوند. در این شرایط به‌نظر می‌رسد حالا این بازیکن شاید با انتقالی قطعی وندا متروپولیتانو را ترک کند اما با توجه به شرایطی که اتلتیکو برای این جابه‌جایی تعیین کرده و همان 126 میلیون یورو را که برای به‌خدمت گرفتنش به بنفیکا پرداخت برای فروشش می‌خواهد، باعث شده کمتر تیمی حاضر به مذاکره برای خریدش شود. آرسنال برای بالا بردن شانس قهرمانی خود در لیگ برتر و همچنین جانشینی گابریل ژسوس مصدوم او را مدنظر دارد و از سوی دیگر منچستریونایتد هم برای پر کردن جای خالی کریس رونالدو، هموطن او که به‌تازگی قراردادش را فسخ کرده به‌دنبال یک بازیکن تهاجمی است و فلیکس می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای اریک تن هاگ باشد. البته انتقال قرضی این بازیکن در ژانویه با مبلغ هشت‌میلیون پوند و پرداخت بخش قابل‌توجهی از حقوق او یکی از گزینه‌هایی است که اتلتیکو مدنظر دارد و در این شرایط شاید هر دو تیم برای به خدمت گرفتن او رقابت نزدیکی داشته باشند. 
البته در این میان از یوونتوس هم به‌عنوان یکی از مشتریان او نام برده می‌شود اما این تیم ایتالیایی با توجه به بحرانی که اخیرا گرفتارش شده و ورود دادستانی ایتالیا به پرونده‌های مالی این باشگاه شانس زیادی برای پرداخت دستمزد بالای فلیکس را ندارد و بعید است این بازیکن جوان هم تمایلی برای حضور در لیگ ایتالیا داشته باشد. 

مرتبط ها