کد خبر: 74771

برنامه مدیران پرسپولیس برای درخواست رسمی از کی‌روش

قرمزها از هفته بعد 2 روز به پک می‌روند؟

برای هفته بعد کادر فنی پرسپولیس خواهان این هستند که بازیکنان ملی‌پوش‌شان بعد از تمرین روز یکشنبه در ایفمارک در اختیار تیم باشگاهی‌شان قرار بگیرند. 

بازیکنان ملی‌پوش بعد از تمرین صبح دیروز (دوشنبه) در ایفمارک، پیش از ظهر این محل را ترک کردند تا برای روز‌های آتی در اختیار باشگاه‌های خود باشند. از آنجا که پرسپولیس قرار است روز پنجشنبه به مصاف مس رفسنجان برود، بازیکنان ملی‌پوش این تیم که شش نفر هستند فقط امروز را فرصت خواهند داشت در تمرینات تاکتیکی اصلی تیم‌شان شرکت کنند. از این جهت که تمرین فردای پرسپولیس به خاطر اینکه روز قبل از بازی است به صورت سبک برگزار خواهد شد. یحیی گل‌محمدی قصد داشت در ابتدای این هفته از کی‌روش بخواهد ملی‌پوشانش یک روز زودتر اردوی تیم ملی را ترک کنند اما بنا به دلایلی منصرف شد. اما برای هفته بعد کادر فنی پرسپولیس خواهان این هستند که بازیکنان ملی‌پوش‌شان بعد از تمرین روز یکشنبه در ایفمارک در اختیار تیم باشگاهی‌شان قرار بگیرند. 
قرار شده پرسپولیسی‌ها رسما این درخواست خود را از کارلوس کی‌روش مطرح کنند از این جهت که بیشترین ملی‌پوش را داشته و باید یک روز زودتر از استقلال به میدان بروند. اینکه حالا موضع سرمربی تیم ملی چه خواهد بود مشخص نیست. کی‌روش روز یکشنبه از باشگاه‌ها به خاطر همکاری‌شان کمال تشکر را داشت اما باید دید خواسته پرسپولیس را اجابت خواهد کرد یا نه. تا الان که گل‌محمدی سعی کرده با او راه بیاید و مشکلی هم بین طرفین نبوده است. منتها مشکل اینجاست که سپاهان هم هفته نهم و دهم روز پنجشنبه بازی دارد. البته این باشگاه برای بازی این هفته درخواستی از فدراسیون یا کادرفنی تیم ملی نداشته اما اگر برای هفته بعد قرار باشد کی‌روش مجوز خروج بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس را یک روز زودتر صادر کند آن وقت ممکن است سپاهان هم چنین خواسته‌ای  داشته باشد. از این جهت که این تیم هم سه بازیکن اصلی خود را در اختیار مربیان تیم ملی قرار داده و بازی هفته بعدشان با تراکتور است. حتی استقلال هم شاید بخواهد به این مساله معترض شود و ساپینتو پنج ملی‌پوش‌اش را یک روز زودتر بخواهد. پرسپولیس هفته بعد یک بازی سخت در انزلی دارد و مجبور است زمینی راهی این شهر شود. به خاطر همین مربیان این تیم چنین درخواستی از سرمربی تیم ملی دارند. درخواستی که غیرمنطقی به نظر نمی‌آید.

مرتبط ها