کد خبر: 74685

جزئیاتی از خانه‌دار شدن پیشکسوتان استقلال در پرند

380 واحد 110 متری با وام‌های بلندمدت

روز دوشنبه هفته گذشته مصطفی آجرلو مدیریت باشگاه استقلال، پیشکسوتان این باشگاه را به محل کمپ ناصر حجازی دعوت کرد تا جزئیاتی از این طرح را به آنها ارائه کند.

محمد مومنی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال روز گذشته با حضور در برنامه ورزشگاه درمورد اقداماتی که برای پیشکسوتان استقلال انجام شده، گفت: «طرحی آماده شده تا واحدهای مسکونی در اختیار پیشکسوتان استقلال قرار بگیرد.»
طبق پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» مشخص شد که روز دوشنبه هفته گذشته مصطفی آجرلو مدیریت باشگاه استقلال، پیشکسوتان این باشگاه را به محل کمپ ناصر حجازی دعوت کرد تا جزئیاتی از این طرح را به آنها ارائه کند. آجرلو در این جلسه به پیشکسوتان اعلام کرد که این طرح فقط به‌منظور حمایت از پیشکسوتان این باشگاه انجام شده و اصولا باشگاه به دنبال درآمدزایی از آن نیست. 
پیشکسوتانی که می‌خواهند از این طرح حمایتی باشگاه بهره‌مند شوند باید ابتدا در تعاونی مسکن این باشگاه ثبت‌نام کنند تا با پرداخت مبالغی که اعلام می‌شود در اولویت دریافت این واحدها قرار بگیرند. طبق این طرح 380 واحد 110 متری( آپارتمان‌های 4 طبقه و 4 واحدی) در پرند و با قیمت روز اما با ارائه تسهیلات ویژه ازجمله وام‌های بلندمدت قرار است به پیشکسوتان اعطا شود که این تسهیلات باعث می‌شود قیمت این واحدها برای آنها به‌صرفه تمام شود.
 

مرتبط ها