کد خبر: 73128

طرح

مردی با سرعت 117 کیلومتر در ساعت

لیگ ملت‌ها برای ما تمام شد و خاطراتش ماند اما در میانه این خاطرات، یکی هست که امسال خیلی چهره شد و خودش را به دل هواداران تیم ملی والیبال، بدجوری وصل کرد. 

فرهیختگان: لیگ ملت‌ها برای ما تمام شد و خاطراتش ماند اما در میانه این خاطرات، یکی هست که امسال خیلی چهره شد و خودش را به دل هواداران تیم ملی والیبال، بدجوری وصل کرد. 

امین اسماعیل‌نژاد هر چند پیش از این هم ارزش‌های خود را به اهالی والیبال ایران نشان داده بود اما امسال و در این مسابقات، چنان مهر خود را روی تیم ملی کوبید که دیگر نمی‌شود از این تیم جدایش کرد. 

تصور اینکه شماره 17، بر تن والیبالیست دیگری باشد و یا اینکه سرمربی تیم ملی برای پست او بازیکن دیگری را دعوت کند اصلا آسان نیست! 

امین در مسابقات امسال، بازی به بازی قد کشید و هر چه از عمر مسابقات می‌گذشت، بیشتر و بیشتر هیولا می‌شد. او انگار در هر بازی و با هر پرش، بیشتر و بیشتر قد می‌کشید و بلند قامت‌تر می‌شد و در نهایت یکی از قاب‌های ماندگار مسابقات امسال را خلق کرد. اسپک مهار نشدنی و سنگین او مقابل اسلوونی، با سرعت 117 کیلومتر در ساعت، نه تنها برای هواداران تیم ملی که برای همه علاقه مندان دنیای والیبال هم جذاب و دوست‌داشتنی بود و نگاه دنیا را به ستاره نوظهور والیبال ایران جلب کرد.

 طرح از آرش فروغی

مرتبط ها