کد خبر: 72830

بانک شهر به کمک پرسپولیس و کاسیانو می‌آید؟

پایان نقل‌وانتقالات قرمزها با جذب 2 نفر

گفته می‌شود شاید این بانک مشکل انتقال ارز را به حساب تیم پرتغالی حل کند تا کاسیانو بدون مشکل به ایران سفر کرده و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.

پرسپولیس برای پرداخت رقم رضایتنامه کاسیانو به تیم ویزلای پرتغال مشکل تحریم‌ها را دارد و نمی‌تواند رقم مورد درخواست این باشگاه را در زمانی کوتاه و به شکل کامل به حساب این باشگاه واریز کند. همین چند روز قبل بود که در جلسه امضای تفاهمنامه بانک شهر و پرسپولیس عنوان شد که این بانک دچار تحریم‌های ثانویه نشده و می‌تواند برخی مشکلات ارزی باشگاه را طبق این تفاهمنامه حل کند. حال گفته می‌شود شاید این بانک مشکل انتقال ارز را به حساب تیم پرتغالی حل کند تا کاسیانو بدون مشکل به ایران سفر کرده و در تمرینات پرسپولیس حاضر شود.
بعد از جذب کاسیانو قرمزها پرونده نقل‌وانتقالات این فصل خود را تقریبا خواهند بست. پرسپولیس بعد از جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی، اسماعیلی‌فر، صادقی، رفیعی، احمدی و گولسیانی و تمدید قرارداد ترابی و سرلک و احتمالا اسدی و جذب قریب‌الوقوع کاسیانو و البته جذب ولسلی ننکای برزیلی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و پپه لوسادا به‌عنوان مربی بدنساز عملا کارش در نقل‌وانتقالات تابستانی تمام شده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد با جذب یک مهاجم دیگر که تلاش می‌شود خارجی باشد (و در این‌صورت تمیروف رفتنی خواهد بود) و جذب دستیار گل‌محمدی پرونده نقل‌وانتقالات تابستانی پرسپولیس کاملا بسته می‌شود.

مرتبط ها