کد خبر: 72674

زمان شروع لیگ بیست‌ودوم؛ از 20 تا 25 مرداد

اسکوچیچ سوپرجام را لغو می‌کند؟

شنیده می‌شود قطعیت برگزاری سوپرجام در پیش فصل اخیر با اماواگرهایی مواجه شده و گویا برنامه‌ریزی‌های مرتبط با تیم ملی می‌تواند برگزاری این دیدار را تحت‌الشعاع قرار دهد.

تیم‌ فوتبال استقلال و نساجی به‌عنوان قهرمانان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی باید دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایران را برگزار کنند تا برنده این دیدار قهرمان این جام نمادین در فوتبال کشور شود.
طبق اعلام قبلی از سوی مسئولان برگزاری سازمان لیگ این دیدار قرار است قبل از آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر برگزار شود تا این بار در موعد مقرر تکلیف تیم قهرمان مشخص شود. این درحالی است که طی دو، سه‌سال اخیر برگزاری این دیدار همیشه با حواشی زیادی مواجه بوده؛ چراکه زمانش همیشه دستخوش تغییراتی شده تا جایی که دیدار قهرمانان دو فصل پیش در نیم‌فصل فصل گذشته و یک‌بار دیگر نیز در روزهای پایانی لیگ برگزار شد.
بااین‌حال اعلام سازمان لیگ این بار باعث شد علاقه‌مندان به فوتبال و به‌خصوص هواداران هر دو تیم استقلال و نساجی به این موضوع با امیدواری نگاه کنند که احتمالا با کسب عنوان قهرمانی در یک جام نمادین و با روحیه بالا رقابت‌های فصل جدید را آغاز کنند.
همه اینها درحالی است که شنیده می‌شود قطعیت برگزاری سوپرجام در پیش فصل اخیر با اماواگرهایی مواجه شده و گویا برنامه‌ریزی‌های مرتبط با تیم ملی می‌تواند برگزاری این دیدار را تحت‌الشعاع قرار دهد. درواقع برگزاری این دیدار برمی‌گردد به برنامه‌های تیم ملی که سازمان لیگ همچنان منتظر است تا برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی از سوی اسکوچیچ اعلام شود. اگر برنامه‌های اسکوچیچ با پیش فصل رقابت‌ها همزمان باشد، مطمئنا زمان اعلام‌شده برای برگزاری سوپرجام تغییر خواهد کرد.
از سوی دیگر با وجود آنکه پیش از این اعلام‌شده که قرار است رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر در تاریخ 20 مرداد آغاز شود اما درحال‌حاضر بازه زمانی 5 روزه از سوی سازمان لیگ در این خصوص اعلام‌شده که نشان می‌دهد این بحث یعنی برگزاری رقابت‌ها در تاریخ 20 مرداد قطعیت پیدا نکرده است. مسئولان سازمان لیگ می‌گویند تلاش می‌شود لیگ در بازه زمانی از 20 تا 25 مرداد آغاز شود و سعی می‌کنند برنامه را تا نیم‌فصل ارائه بدهند.

* نرجس سعیدی مرام

 

مرتبط ها