کد خبر: 72129

رضاییان بر سر سه‌راهی، آقایی منتظر زکی‌پور

سرلک آماده تمدید است، پهلوان درگیر 2 بند!

به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس قطعی شده باشد. بازیکنی که در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ 1400 به پرسپولیس بازگشت حالا با باشگاه سرخ پایتخت دچار چالش شده و گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی هم دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و امیدوار است زمینه حضور دانیال اسماعیلی‌فر در تیمش فراهم شود.

به نظر می‌رسد جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس قطعی شده باشد. بازیکنی که در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ 1400 به پرسپولیس بازگشت حالا با باشگاه سرخ پایتخت دچار چالش شده و گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی هم دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و امیدوار است زمینه حضور دانیال اسماعیلی‌فر در تیمش فراهم شود. حال شنیدیم دو تیم سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان تمایل زیادی به جذب این بازیکن از خود نشان دادند و البته ظاهرا یک تیم لیگ دویی قطر نیز خواهان جذب بازیکن صاحب‌نام پرسپولیس شده است. گفته می‌شود شانس سپاهان برای جذب این بازیکن بیشتر از گل‌گهر است. البته باید منتظر نتیجه مذاکرات اسماعیلی‌فر با پرسپولیس هم باشیم. از سوی دیگر گفته می‌شود اگر توافقی میان میلاد زکی‌پور و پرسپولیس صورت بگیرد و این بازیکن رسما پیراهن سرخ را بر تن کند، سعید آقایی قطعا از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد. شنیدیم آقایی از گل‌گهر سیرجان پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد راهی این تیم خواهد شد.
اختلافات میان سرلک و باشگاه پرسپولیس حل شده و متن قرارداد جدید آماده است و این بازیکن بعد از بازگشت تیم ملی به ایران آن را امضا خواهد کرد. احسان پهلوان اما هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. یک جلسه میان طرفین برگزار شده و درمورد بندهای قرارداد با هم گفت‌وگو کرده‌اند. گفته می‌شود در این جلسه بر سر 2 بند هنوز توافقی حاصل نشده است. قرار است به‌زودی دومین جلسه مذاکرات برگزار شود. احتمال توافق بر سر بندها در این جلسه وجود دارد.

مرتبط ها