کد خبر: 56665

مهاجم ایرانی آاک به خواسته‌اش رسید

شماره 10 بر تن کریم

کریم انصاری‌فرد که به تازگی به اردوی تیمش در هلند اضافه شده تا برای حضور در اردوی پیش‌فصل آاک آماده شود قرار است با تغییر شماره پیراهنش در فصل جدید با همان شماره مورد علاقه که در اکثر تیم‌ها می‌پوشید راهی زمین شود.

کریم انصاری‌فرد یکی از ستاره‌های تاثیرگذار آاک آتن در فصل پیش بود که نمایشی فراتر از انتظار داشت و توانست خیلی زود به بازیکنی فیکس و گلزن تبدیل شود. نمایش خوب او در این تیم باعث شده تا مدیران این تیم خواسته او برای تغییر شماره پیراهنش را برآورده کرده و این مهاجم ملی‌پوش از فصل جدید قرار است با پیراهن شماره 10 این تیم به میدان برود. سایت انوسی یونان در این باره می‌نویسد: «کریم انصاری‌فرد که به تازگی به اردوی تیمش در هلند اضافه شده تا برای حضور در اردوی پیش‌فصل آاک آماده شود قرار است با تغییر شماره پیراهنش در فصل جدید با همان شماره مورد علاقه که در اکثر تیم‌ها می‌پوشید راهی زمین شود. او در دیدار تدارکاتی روز چهارشنبه برابر ویتسه برای نخستین بار شماره 10 آاک را به تن کرد و برای فصل جدید نیز با همین لباس بازی خواهد کرد. این مهاجم ملی‌پوش ایرانی در نخستین فصل حضورش در این باشگاه با شماره 11 در زمین حاضر می‌شد اما حالا به همان شماره‌ای که در تیم ملی ایران و همچنین پانیونیوس می‌پوشید رسیده است. البته او در المپیاکوس و با توجه به اینکه در میانه‌های فصل راهی این باشگاه شد شماره 17 را به تن می‌کرد.»

پیراهن شماره 10 آاک در فصل گذشته در اختیار مارکو لیویا، وینگر کروات این تیم قرار داشت که در نیم‌فصل به تیم هایدوک اشپیلت کشورش پیوست و حالا انصاری‌فرد با رفتن این بازیکن به خواسته‌اش که پوشیدن شماره مورد علاقه‌اش است می‌رسد. آاک در اردوی تدارکاتی هلند خود را برای حضوری موفق در رقابت‌های فصل جدید لیگ یونان آماده می‌کند و پس از دیدار روز گذشته برابر ویتسه با تیم‌های فاینورد و کلوب بروژ بلژیک نیز دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. به نوشته رسانه‌های یونانی، سرمربی جدید و صربستانی این تیم احتمالا تیمش را با دو مهاجم در فصل جدید راهی زمین خواهد کرد و به همین دلیل در تلاش است تا زوجی موفق برای کریم انصاری‌فرد در خط حمله پیدا کند.

مرتبط ها