کد خبر: 55687

بن‌بست در مذاکرات استرا و الغرافه

سایت کالچومرکاتو روز گذشته در گزارشی مدعی شد استرا و الغرافه فعلا به توافقی دست پیدا نکرده‌اند و مذاکرات طرفین چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.

به گزارش «فرهیختگان»، اگرچه رسانه‌های ایتالیایی روز پنجشنبه از توافق اولیه استراماچونی با باشگاه الغرافه برای قبول هدایت این تیم خبر داده بودند اما سایت کالچومرکاتو روز گذشته در گزارشی مدعی شد دو طرف فعلا به توافقی دست پیدا نکرده‌اند و مذاکرات طرفین چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.

این سایت در مطلب خود آورده است: «حدود دوماه پیش نخستین پیشنهاد جدی باشگاه ثروتمند قطری برای به خدمت گرفتن استراماچونی ارائه شد و پس از مدتی مذاکره ظاهرا طرفین به توافقی دست نیافتند. الغرافه که افتخارات خوبی در فوتبال قطر دارد به فکر تقویت کادرفنی خود با به خدمت گرفتن این مربی ایتالیایی بود اما ظاهرا برخی جزئیات باعث شده دو طرف در مذاکرات به نتیجه نرسند. گفته می‌شود یکی از موارد اختلاف درباره دستیاران استراست که باعث شده مذاکرات متوقف شود. ظاهرا این مربی ایتالیایی حاضر نیست از شرایط خود کوتاه بیاید و به همین دلیل ممکن است این انتقال درنهایت منتفی شود. پیش از این به‌نظر می‌رسید گفت‌وگوها در مسیر خوبی است و به‌زودی قرارداد نهایی خواهد شد اما حالا داستان کمی پیچیده شده است. البته هنوز هیچ‌چیز کاملا منتفی نیست اما تنها یک قرارداد مالی خوب نمی‌تواند استراماچونی را برای کار در تیمی که زمانی وسلی اشنایدر هلندی را در ترکیب خود داشته، متقاعد کند. استرا پس از عملکرد خوبی که به‌همراه استقلال در لیگ ایران داشت مورد توجه قرار گرفت و این تیم قطری حالا به‌سراغ او رفته تا شاید بتواند موفقیت‌هایش را در ایران این‌بار در لیگ ستارگان قطر تکرار کند. استرا موفق شد استقلال را که در شرایط چندان خوبی قرار نداشت به صدر جدول برساند اما خیلی زود به‌دلیل مسائل مالی از این تیم جدا شد.»

مرتبط ها