کد خبر: 53989

تمجید «وی‌آر برایتون» از عملکرد جهانبخش مقابل شفیلد

بهترین برایتونی با حضوری 23 دقیقه‌ای

بازیکنان برایتون در جریان شکست یک بر صفر برابر شفیلدیونایتد بسیار بد بودند و با بررسی نمرات آنها به خوبی متوجه می‌شوید که چقدر عملکرد ضعیفی داشتند. در صدر این فهرست نام علیرضا جهانبخش قرار دارد که اگرچه تنها 23 دقیقه در زمین حضور داشت اما بهترین عملکرد را در بین بازیکنان ارائه کرد.

برایتون در دیدار سی‌وسوم خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر عصر شنبه به مصاف شفیلدیونایتد قعر جدولی رفت و در پایان با یک گل مغلوب این تیم شد تا پنجمین برد این فصل حریف را رقم بزند. اوضاع برای یاران علیرضا جهانبخش در جدول با این شکست کمی بدتر شد و اگرچه آنها 7 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند اما ادامه روند فعلی می‌تواند تیم را با دردسر روبه‌رو کند. شاگردان گراهام پاتر در 4 بازی آخر خود دو تساوی و دو شکست داشته‌اند و از قضا هیچ‌کدام از 5 بازی باقی‌مانده این تیم نیز راحت نیست. برایتون در این دیدارها باید با لیدز، ولورهمپتون، وستهم، منچسترسیتی و آرسنال بازی کند و این برنامه سخت باعث نگرانی هواداران تیم شده است.

سایت «وی‌آر برایتون» در گزارش خود از این دیدار به‌شدت از عملکرد بازیکنان تیم انتقاد کرده و نوشته است: «بازیکنان برایتون در جریان شکست یک بر صفر برابر شفیلدیونایتد بسیار بد بودند و با بررسی نمرات آنها به خوبی متوجه می‌شوید که چقدر عملکرد ضعیفی داشتند. در صدر این فهرست نام علیرضا جهانبخش قرار دارد که اگرچه تنها 23 دقیقه در زمین حضور داشت اما بهترین عملکرد را در بین بازیکنان ارائه کرد. در رتبه سوم هم خوزه ایزکوئیردو دیده می‌شود که او هم فقط 8 دقیقه در زمین حضور داشت و این نشان می‌دهد بازیکنانی که در ترکیب اصلی بودند اصلا انتظارات را برآورده نکردند. شاگردان گراهام پاتر در این دیدار اصلا در حد خود نبودند و شکست تلخی را برابر تیم قعر جدول تجربه کردند. علیرضا جهانبخش در این دیدار نمره 6.5 گرفت و وقتی سرمربی تیم او را راهی زمین کرد تا نتیجه بازی را عوض کند کمتر کسی متعجب شد. این وینگر ایرانی در جناح راست تیم تلاش زیادی کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و دو پاس خوب هم برای موپای و ولبک فراهم کرد که اگر آنها دقت لازم را داشتند، دو پاس گل به نام جهانبخش ثبت می‌شد.»

مرتبط ها