کد خبر: 53902

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در گفت‌وگو با «فرهیختگان» خبر داد

انعقاد 20 تفاهمنامه همکاری علمی با صنایع مختلف در 2سال

مستاجران گفت: در دوسال اخیر بیش از ۲۰ مورد تفاهمنامه علمی تحقیقاتی با واحدهای صنعتی و گردشگری امضا کردیم. اخیرا نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با شرکت پلی‌اکریل اصفهان یک تفاهمنامه راهبردی منعقد کرد.

سیدرسول مستاجران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر درخصوص فعالیت‌های این واحد در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفت: «در دوسال اخیر بیش از ۲۰ مورد تفاهمنامه علمی تحقیقاتی با واحدهای صنعتی و گردشگری امضا کردیم. اخیرا نیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با شرکت پلی‌اکریل اصفهان یک تفاهمنامه راهبردی منعقد کرد و پیرو همین تفاهمنامه اساتید هیات‌علمی برای نیازسنجی از خطوط تولید شرکت پلی‌اکریل بازدید داشتند. طی نیازسنجی‌های صورت‌گرفته از این کارخانه، برای هسته‌های پژوهشی، اعضای هیات‌علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و تیم‌های دانش‌بنیان با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر در محل شرکت پلی‌اکریل اصفهان برگزار شد و دستگاه‌هایی که از پیش در نیازسنجی‌ها شناسایی شدند و موردنیاز این شرکت بود، به نمایشگاه گذاشته شدند.»

وی افزود: «شرکت پلی‌اکریل نیز برای گسترش همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی درجهت رفع نیازهای صنعتی، پیشنهاد قرارداد یک‌ساله پژوهشی تحت قالب ساخت یا تعمیر برخی قطعات موردنیاز خطوط تولید به ارزش 10میلیارد تومان را به دانشگاه ارائه داد.»

مستاجران ادامه داد: «طبق مذاکرات صورت‌گرفته با شرکت‌های مختلف ازجمله شرکت پلی‌اکریل، بنا به نیاز این شرکت‌ها قرار است تعدادی از دانشجویان ذیل طرح پویش به این شرکت‌ها بپیوندند. مذاکرات با چند شرکت تکمیل شده و امیدواریم بعد از اتمام قرنطینه و تعطیلی کسب‌وکارها قراردادهای این موضوع هم به امضا برسند.»

مرتبط ها