کد خبر: 53602

مطهری: به پرسپولیس آمدیم که قهرمان آسیا شویم

دستیار یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: «وقتی به پرسپولیس آمدیم، در جلسه با بازیکنان به این موضوع اشاره کردیم که هدف ما قهرمانی در آسیاست.

حمید مطهری، دستیار یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل الریان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری سه بر یک قرمزها خاتمه یافته در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنم که مرحله گروهی را با 2برد شروع کردیم. ما قبل از شروع این بازی‌ها طراحی خوبی داشتیم که کار را چگونه جلو ببریم و با چه هدف‌هایی بازی کنیم تا درنهایت به‌عنوان تیم اول به مرحله بعد برویم. خدا را شکر که تا الان حداکثر امتیاز را گرفتیم و البته باید بگویم که بازی سوم هم بسیار مهم است. خیلی‌ها می‌گفتند که این گروه ضعیف است اما می‌بینید که حتی تیمی مثل گوا هم در 2بازی شکست نخورده و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت. آنها دنبال فوتبال بازی‌کردن هستند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند ولی هدف ما این است که با پیروزی در این بازی 9امتیازی شده و خیال خودمان را بابت صعود تا حدود زیادی راحت کنیم.»

وی با اشاره به تمجید لوران بلان، سرمربی الریان از پرسپولیس ادامه داد: «در کنفرانس قبل از بازی هم دقایقی کوتاه با ایشان صحبت کردم. لوران یک مربی باتجربه و جنتلمن است که اتفاقا در صحبتی هم که با من داشت از پرسپولیس تمجید کرد و حتی گفت تیم شما مدعی قهرمانی در آسیاست. بازی با الریان هم بازی خوبی بود و خوشحالم که درنهایت این بازی سخت را هم با برد پشت‌سر گذاشتیم.»

مطهری تصریح کرد: «وقتی به پرسپولیس آمدیم، در جلسه با بازیکنان به این موضوع اشاره کردیم که هدف ما قهرمانی در آسیاست، بعد از صعود به فینال هم اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ نداد و همه می‌دانند با چه شرایطی به بازی فینال رفتیم. ما با وجود آن مشکلات نشان دادیم تیم بزرگی هستیم و امسال هم هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم، البته می‌دانیم کار سخت است، خصوصا در شرایطی که تیم‌های عربی و شرق آسیا سرمایه‌گذاری بسیار خوبی دارند و از لحاظ ساختاری واقعا پرقدرت هستند. با این حال باید بگویم پرسپولیس فقط به قهرمانی فکر می‌کند و شایستگی قهرمانی در آسیا را هم دارد.»

وی همچنین درباره برنامه‌های این تیم برای لیگ برتر گفت: «لیگ برتر سختی‌ها و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد و نمی‌توان راحت از قهرمانی حرف زد. ما باید خیلی سخت تلاش کنیم، زحمت بکشیم و بهترین تصمیم‌ها را بگیریم. رقابت سختی وجود دارد اما تلاش می‌کنیم پنجمین قهرمانی را هم به دست بیاوریم. فقط از هواداران می‌خواهم به هیچ‌عنوان به شایعات و حاشیه‌هایی که توسط برخی ممکن است به وجود بیاید توجه نکنند و همیشه حامی تیم باشند.»

مرتبط ها