کد خبر: 53241

بهترین عملکرد عزت‌اللهی در 2021

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی تیم ویله در دیدار با لینگبی عملکرد خوبی از خود بجای گذاشت و حتی فرصت گلزنی برای تیمش را نیز به‌دست آورد که در نهایت شوت او به گل تبدیل نشد.

تیم ویله دانمارک که در پایان فصل عادی رقابت‌های لیگ این کشور در رده‌های انتهایی جدول قرار گرفت و به دیدارهای پلی‌آف بقا در لیگ رسید در نخستین مسابقه خود در این بخش برابر لینگبی به تساوی بدون گل رسید.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی این تیم در این مسابقه عملکرد خوبی از خود بجای گذاشت و حتی فرصت گلزنی برای تیمش را نیز به‌دست آورد که در نهایت شوت او به گل تبدیل نشد. با این حال سایت «tv2» دانمارک درباره عملکرد این تیم و هافبک ایرانی‌اش نوشت: «دیدار 2 تیم پایین جدولی در شروع مرحله پلی‌آف سقوط لیگ با تساوی همراه بود تا این 2 تیم همچنان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس کنند. لینگبی در ابتدای این مسابقه بر میدان مسلط بود و تلاش داشت تا با استفاده از فضای بین مدافعان و هافبک‌های ویله به گل برسد. 2 تیم در طول مسابقه فرصت‌های خوب گلزنی را به‌دست آوردند که یکی از بهترین‌های آن در دقیقه 63 رخ داد که سعید عزت‌اللهی فرصت گشودن دروازه حریف را داشت اما شوت او با اختلاف کمی از کنار تیر دروازه میزبان به بیرون رفت. عزت‌اللهی در این دیدار یکی از بهترین بازی‌های خود در سال 2021 را در ترکیب ویله ارائه کرد و ستاره تیمش در این مسابقه بود. با این حال بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا ویله همچنان در منطقه سقوط قرار داشته باشد.»
ویله که هم‌اکنون در جدول شش تیمی تیم‌های در آستانه سقوط در رتبه چهارم قرار دارد در دیدار بعدی خود در مسابقات پلی‌آف فردا به مصاف اودنسه خواهد رفت.

مرتبط ها