کد خبر: 53155

سمپدوریا و تیم‌های ترک رقیب پیدا کردند

3 تیم یونانی به‌دنبال حسینی

رسانه‌های ترکیه‌ای اسامی مختلفی را به‌عنوان مقاصد احتمالی حسینی در پایان فصل نام می‌برند و پس از سمپدوریا، باشاک‌شهیر و چند تیم دیگر ترکیه‌ای حالا صحبت از حضور احتمالی او در لیگ یونان مطرح شده است.

وضعیت مجید حسینی در ترابزون‌اسپور یکی از سوژه‌های رسانه‌های ترکیه‌ای در ماه‌های اخیر بوده است. این مدافع ایرانی در ابتدای فصل کمتر مورد توجه سرمربی بریتانیایی تیم قرار می‌گرفت اما پس از جدایی او و حضور عبدالله آوچی روی نیمکت این تیم، شرایط برای او بهتر شد. در نیم‌فصل ترابزون تصمیم داشت تا او را به فروش برساند تا با توجه به اینکه در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، از انتقالش پولی به باشگاه برسد اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و حالا مذاکرات برای تمدید قرارداد این مدافع 24ساله به نتیجه نرسیده است. رسانه‌های ترکیه‌ای اسامی مختلفی را به‌عنوان مقاصد احتمالی حسینی در پایان فصل نام می‌برند و پس از سمپدوریا، باشاک‌شهیر و چند تیم دیگر ترکیه‌ای حالا صحبت از حضور احتمالی او در لیگ یونان مطرح شده است.

سایت «فوتوماک» درباره شرایط او نوشت: «ترابزون‌اسپور که از کورس قهرمانی در این فصل جا مانده تلاش می‌کند تا تیمی خوب را برای فصل آینده ببندد و به همین دلیل در تلاش است پیش از پایان فصل قرارداد برخی بازیکنان مورد نیازش را تمدید کند. یکی از نفراتی که وضعیتش هنوز مشخص نیست، مجید حسینی است که تا چندماه دیگر قراردادش به پایان خواهد رسید و مذاکرات برای ادامه حضورش در این باشگاه به نتیجه نرسیده است. براساس گزارش‌هایی که به‌تازگی منتشر شده است 3 تیم یونانی به‌دنبال خرید او هستند و تلاش دارند در انتهای فصل این بازیکن را با انتقالی آزاد به خدمت بگیرند. آاک آتن، المپیاکوس و پاناتینایکوس 3 تیمی هستند که تلاش دارند این مدافع ملی‌پوش ایرانی را به ترکیب خود اضافه کنند. در این شرایط گفته می‌شود پاناتینایکوس حتی مذاکرات اولیه را با این بازیکن و ایجینت او آغاز کرده و شانس بیشتری برای خرید او دارد. حسینی که در این فصل 12بازی برای ترابزون انجام داده در چندین دور مذاکره با باشگاه برای تمدید قراردادش به توافقی نرسیده و بعید است در این تیم ماندنی شود. حسینی که متولد سال1996 است به‌عنوان یک مدافع ‌میانی در تیم‌های مختلف بازی کرده و البته توانایی بازی در پست دفاع راست و هافبک دفاعی را نیز دارد. او در سال2018 در ازای 517هزار یورو از استقلال راهی ترابزون شد و در نخستین فصل حضورش در این تیم 29بازی انجام داد.»

مرتبط ها