کد خبر: 51932

لوپتگی به‌دنبال مهاجم ایرانی است

سویا مشتری جدید آزمون!

روزنامه «استادیو دپورتیوو» نوشته است: درصورتی‌که یوسف نصیری، مهاجم 23ساله و مراکشی سویا تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد و در پایان فصل از این تیم جدا شود، سردار آزمون اصلی‌ترین گزینه سویا برای جانشینی او خواهد بود.

سردار آزمون که این روزها مشغول مداوای مصدومیت خود است مشتری جدیدی این‌بار در فوتبال اسپانیا پیدا کرده و به‌نوشته رسانه‌های این کشور، سویا به‌دنبال خرید این مهاجم گلزن ایرانی است.

روزنامه «استادیو دپورتیوو» دراین‌باره نوشته است: «درصورتی‌که یوسف نصیری، مهاجم 23ساله و مراکشی سویا تصمیم به ترک این باشگاه بگیرد و در پایان فصل از این تیم جدا شود، سردار آزمون اصلی‌ترین گزینه سویا برای جانشینی او خواهد بود. مهاجم 26ساله زنیت البته چند رقیب ازجمله موسی مارگا، مهاجم پورتو را بین گزینه‌های حضور در خط‌حمله سویا می‌بیند اما به‌نظر می‌رسد خولن لوپتگی نظر مساعدتری نسبت به آزمون دارد. آزمون در این فصل 20بازی برای زنیت انجام داده که طی آن موفق به زدن 11گل برای تیمش شده است.» ملی‌پوش ایرانی زنیت در اردوی تدارکاتی این تیم در دبی دچار مصدومیت شد و هنوز نتوانسته به تمرینات تیمش برگردد. زنیت در غیاب او روز شنبه در جام‌حذفی میزبان آرسنال‌تولا بود که با شکست ناباورانه برابر این تیم از دور مسابقات کنار رفت و شانس تکرار دبل فصل گذشته را از دست داد. زنیت در تابستان پیش‌رو بی‌میل نیست تا از فروش آزمون درآمدی کسب کند چراکه قرارداد این بازیکن در سال2022 به پایان می‌رسد و این تیم با توجه به اینکه بازیکنان سطح بالای زیادی در ترکیب خود دارد و در روسیه تقریبا بدون رقیب است می‌تواند مهاجم گلزن خود را با قیمت خوبی به فروش برساند تا درآمدزایی خوبی از این طریق داشته باشد.

 

مرتبط ها