کد خبر: 51309

چرا ستاره ایرانی المپیک اوکراین به ریوآوه نرفت؟

زوریا با 360هزار دلار زاهدی را خرید

رئیس باشگاه المپیک گفت: ما چندین‌بار با یوگنی گلر، رئیس باشگاه زوریا مذاکره کردیم و البته کار بسیار سختی هم بود. درنهایت به توافق رسیدیم تا آنها 360هزار دلار برای خرید شهاب به ما بپردازند.

به گزارش «فرهیختگان»، شهاب زاهدی که در لیگ اوکراین نام خود را به‌عنوان یک مهاجم گلزن مطرح کرد در نیم‌فصل تصمیم گرفت راهی باشگاه جدیدی شود و به همین دلیل ترجیح داد زوریالوهانسک را برای ادامه فوتبالش انتخاب کند.

این مهاجم ایرانی اگرچه می‌توانست در پایان فصل و به‌عنوان بازیکن آزاد از جمع بازیکنان المپیک‌دونتسک جدا شود درنهایت راهی زوریا شد تا فضای جدید را در فوتبال اوکراین تجربه کند. انتقال او به این باشگاه تقریبا نهایی شده و ولادیسلاو گلزین، رئیس باشگاه المپیک درباره مذاکرات بین دو باشگاه و صحبت‌هایی که در این مدت بین آنها رد و بدل شده به سایت «فوتبال‌نیوز» اوکراین گفت: «وقتی روسای باشگاه‌ها وارد مذاکره می‌شوند خیلی زودتر از ایجنت‌ها به توافق می‌رسند. ما چندین‌بار با یوگنی گلر، رئیس باشگاه زوریا مذاکره کردیم و البته کار بسیار سختی هم بود. درنهایت به توافق رسیدیم تا آنها 360هزار دلار برای خرید شهاب به ما بپردازند. البته در همان زمان پیشنهادی از باشگاه ریو‌آوه پرتغال نیز به‌دست ما رسید اما چون شهاب پیش از آن قرارداد اولیه را با زوریا امضا کرده بود نمی‌توانستیم با تیم پرتغالی وارد مذاکره شویم و آن را رد کردیم. زاهدی پیش از آن مقصدش را انتخاب کرده بود و درنهایت به زوریا پیوست.»

مرتبط ها