کد خبر: 50621

استقلال دوباره امیدوار شد

استرا گزینه تیم سابق

استراماچونی حالا یکی از گزینه‌های هدایت اودینزه است و شاید در نیم‌فصل هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

  به گزارش «فرهیختگان»، آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی پس از جدایی از استقلال در اواسط فصل پیش همچنان بدون تیم مانده و هدایت تیم جدیدی را برعهده نگرفته است. در این مدت او بارها به‌عنوان گزینه مربیگری در تیم‌های مختلف مطرح شده اما هربار به دلیلی کار به امضای قرارداد نکشیده تا این مربی ایتالیایی که دوران موفقی را به همراه آبی‌های تهرانی پشت‌سر گذاشت به خانه‌نشینی ادامه دهد. با ادامه این روند، باشگاه استقلال باید تمامی مبلغ قرارداد دوساله او را پرداخت کند و به همین دلیل انتخاب او به‌عنوان مربی یکی از تیم‌های سری A می‌تواند از لحاظ مالی به سود این باشگاه باشد.

او حالا یکی از گزینه‌های هدایت اودینزه است و شاید در نیم‌فصل هدایت این تیم را برعهده بگیرد. سایت «موندو اودینزه» درباره شرایط این باشگاه و گزینه‌های هدایت تیم می‌نویسد: «اودینزه روز چهارشنبه (امروز) در دیداری مهم به مصاف آتالانتا خواهد رفت که می‌‌تواند در سرنوشت سرمربی تیم تاثیرگذار باشد. آخرین برد این تیم به 12 دسامبر برمی‌گردد و از آن تاریخ به بعد اودینزه نتوانسته در هیچ مسابقه‌ای به برتری برسد. آنها همچنین در هفت بازی اخیر خود تنها سه امتیاز کسب کرده‌اند و با این روند سه پله تا منطقه سقوط فاصله دارند. به این ترتیب لوکا گوتی و شاگردانش در مصاف با آتالانتا به کسب نتیجه نیاز دارند تا از شرایط فعلی خارج شوند و اوضاع بهتری در جدول داشته باشند.

دو مسابقه آینده برابر آتالانتا و انیترمیلان که از قضا هر دو هم خانگی و البته دشوار است می‌تواند سرنوشت گوتی را مشخص کند و اگر این مربی نتواند در این دو مسابقه نتایج قابل‌قبولی بگیرد به احتمال زیاد از سمتش برکنار خواهد شد. از آندره‌آ استراماچونی که سابقه هدایت این تیم در فصل 15-2014 را دارد و همچنین لئوناردو سمپلیچی به‌عنوان گزینه‌های اصلی سران باشگاه برای جانشینی گوتی نام برده می‌شود.»

مرتبط ها