کد خبر: 50235

مدافع ایرانی ترابزون ورق را برگرداند

پیشنهاد تمدید 2 ساله به حسینی

مجید حسینی که تا همین چند هفته پیش در لیست فروش تیمش قرار داشت و گفته می‌شد ترابزون اسپور قطعا او را در ژانویه به فروش خواهد رساند حالا در شرایطی کاملا متفاوت به‌سر می‌برد.

  به گزارش «فرهیختگان»، مجید حسینی که تا همین چند هفته پیش در لیست فروش تیمش قرار داشت و گفته می‌شد ترابزون اسپور قطعا او را در ژانویه به فروش خواهد رساند حالا در شرایطی کاملا متفاوت به‌سر می‌برد و پیشنهاد تمدید قراردادش با این تیم ترکیه‌ای را دریافت کرده است. تغییر دو سرمربی در این باشگاه و همچنین مصدومیت این مدافع ملی‌پوش سبب شد تا حسینی در این فصل نتواند شانس زیادی برای بازی در ترکیب ترابزون پیدا کند. با جدایی ادی نیوتن و حضور عبدالله آوچی روی نیمکت این تیم به نظر می‌رسید شانس به او رو کرده است اما این مربی بومی نیز تمایلی به استفاده از حسینی نداشت.

با توجه به اینکه قرارداد این مدافع جوان در پایان این فصل به پایان می‌رسد ترابزون تصمیم داشت او را در ژانویه بفروشد تا پولی بابت انتقال او نصیبش شود. در سه دیدار اخیر این تیم اما شرایط به کلی تغییر کرد و حالا حتی صحبت از تمدید قرارداد با او به میان آمده است. آوچی در اواسط نیمه‌دوم دیدار برابر گالاتاسرای حسینی را راهی زمین کرد و او اگر چه نتوانست تغییری در شکست 2 بر صفر تیمش ایجاد کند اما عملکرد خوبی در زمین داشت. در دو بازی بعدی برابر فاتح کاراگمرک و گزتپه نیز حسینی در ترکیب اصلی ترابزون به میدان رفت و یکی از نفرات موثر تیمش بود.

به این ترتیب نظر مدیران باشگاه و سرمربی تیم تغییر کرده و به نوشته روزنامه صباح آماده تمدید قرارداد او هستند: «ترابزون مذاکره برای تمدید قرارداد با مجید حسینی را آغاز کرده است. این مدافع جوان در غیاب ویتور هوگو در مرکز خط دفاعی این تیم نمایش خوبی داشته و کمیته فنی تیم را به این نتیجه رسانده که بهتر است همچنان در این تیم باقی بماند. به‌تازگی قراردادی 2 ساله به ارزش سالی 750 هزار یورو به او پیشنهاد شده و باشگاه منتظر پاسخ نهایی این مدافع ایرانی است تا قرارداد به امضا برسد. این بازیکن جوان و ملی‌پوش از چند تیم دیگر نیز پیشنهادهایی دریافت کرده و مشغول بررسی آنهاست تا درنهایت بهترین تصمیم را بگیرد. عملکرد خوب حسینی در چند دیدار اخیر نظر آوچی نسبت به او را کاملا تغییر داده است و او از باشگاه خواسته تا مقدمات تمدید قرارداد او را فراهم کنند.»

پیش از این از سمپدوریا به‌عنوان اصلی‌ترین مشتری حسینی نام برده می‌شد اما او اخیرا پیشنهادهایی از تیم‌های ترکیه‌ای نیز دریافت کرده اما احتمالا درنهایت ترجیح او ماندن در ترابزون اسپور باشد که در سال‌های اخیر به‌خوبی با شرایط این باشگاه آشنا بوده و احتمالا در ادامه فصل نیز فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب تیم خواهد داشت.

مرتبط ها