کد خبر: 49414

نمره بد سایت انگلیسی به عملکرد علیرضا مقابل شفیلد

جهانبخش زیاد با بقیه هماهنگ نیست!

جهانبخش در بین دو نیمه راهی زمین شد و عملکرد قابل‌قبولی از خود ارائه کرد، اما این سایت انگلیسی در بخش نمره‌دهی خود به او نمره نسبتا ضعیف 5 از 10 را داده که شاید اصلی‌ترین دلیل آن فرصتی است که این بازیکن ایرانی در اواخر بازی از دست داد و ضربه سرش به تیر دروازه برخورد کرد.

به گزارش «فرهیختگان»، علیرضا جهانبخش در این فصل بیشتر از سال قبل مورد توجه گراهام پاتر، سرمربی برایتون قرار گرفته و فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب تیمش پیدا کرده است. با این‌حال این وینگر ایرانی هنوز نتوانسته برای تیمش گلزنی کند و در دیدار عصر یکشنبه برابر شفیلدیونایتد هم در آخرین دقایق فرصت خوبی را از دست داد تا تیمش در این مسابقه به تساوی برسد.

سایت «آرگوس» انگلیس درباره این دیدار می‌نویسد: «برایتون در دیداری خانگی نتوانست شفیلدیونایتد 10 نفره را شکست دهد و درنهایت برابر این تیم به تساوی رسید تا دومین امتیاز در این فصل به‌حساب حریف واریز شود. این دنی ولبک بود که در آخرین دقایق بازی را به تساوی کشاند و مانع از شکست برایتون شد. پیش از آن نیز یک ارسال عالی و تماشایی از علیرضا جهانبش می‌توانست یک گل را برای میزبان به‌دنبال داشته باشد، اما ضربه سر آرون کانلی بد زده شد و از بالای دروازه به بیرون رفت. گراهام پاتر در پایان بازی معتقد بود تیمش شایسته برتری در این مسابقه است و تقسیم امتیازات عادلانه نبود.»

جهانبخش در بین دو نیمه راهی زمین شد و عملکرد قابل‌قبولی از خود ارائه کرد، اما این سایت انگلیسی در بخش نمره‌دهی خود به او نمره نسبتا ضعیف 5 از 10 را داده که شاید اصلی‌ترین دلیل آن فرصتی است که این بازیکن ایرانی در اواخر بازی از دست داد و ضربه سرش به تیر دروازه برخورد کرد. این سایت نوشته است: «او در لحظات آخر بازی می‌توانست ضربه سر خود را به گل تبدیل کند یا حداقل در ریباند توپ را وارد دروازه حریف کند، اما درنهایت این فرصت را از دست داد. جهانبخش در ابتدای نیمه دوم راهی میدان شد و سانتر بسیار خوبش برای کانلی یکی از حرکات تاثیرگذار او در این مسابقه بود. با این حال در طول حضورش در زمین کمی ناهماهنگ با هم‌تیمی‌هایش نشان داد.»

مرتبط ها