کد خبر: 48491

پیام تسلیت دکتر علمائی در پی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید فخری‌زاده

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت دانشمند برجسته کشور شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند. (سوره آل عمران آیه ۱۶۹)

امروز که جهاد علمی در عرصه کشور جاری و ساری است و دانشمندان و فرهیختگان ایرانی به پشتوانه ایمان و تلاش، پیشتاز در عرصه علم شده اند و از حصار تحریم و تهدید به فراز توانمندی دست یافته اند، دشمن در صدد ضربه زدن به بدنه علمی ایران اسلامی برآمده است.

بار دیگر دستان پلید جنایتکاران، جامعه علمی و دانشگاهی کشور را از فیض وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم نمود.

دشمنان و اهریمنان شیطان صفت باید بدانند که با حذف دکتر محسن فخری زاده که یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی بودند؛نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند و به اهداف شوم خود دست یابند.

به یقین خدمات ارزنده و ماندگار وی در جمیع ابعاد علمی، پژوهشی و معنوی یاد و خاطره اش را همواره در اذهان زنده خواهد داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی، این ضایعه بزرگ و غم انگیز را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و ملّت شهید پرور ایران به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات مسئلت می‌نماید.

مرتبط ها