کد خبر: 47811

خیال قدوس و اوسترشوند راحت شد

آرامش پس از 2 سال مجادله

دادگاه CAS روز دوشنبه پس از ماه‌ها تاخیر نتیجه این پرونده را اعلام کرد که طبق آن محرومیت چهار ماهه قدوس و همچنین محرومیت باشگاه سوئدی اوسترشوند از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی تایید شده اما حکم فیفا برای پرداخت غرامت 4 میلیون یورویی از سوی این بازیکن و باشگاه سوئدی به هوئسکا لغو شد.

به گزارش «فرهیختگان»، داستان پرونده سامان قدوس و باشگاه هوئسکا سرانجام با پایانی خوش برای این ملی‌پوش ایرانی همراه بود و او دیگر مجبور نیست غرامتی هنگفت را به باشگاه اسپانیایی بپردازد. دادگاه CAS روز دوشنبه پس از ماه‌ها تاخیر نتیجه این پرونده را اعلام کرد که طبق آن محرومیت چهار ماهه قدوس و همچنین محرومیت باشگاه سوئدی اوسترشوند از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی تایید شده اما حکم فیفا برای پرداخت غرامت 4 میلیون یورویی از سوی این بازیکن و باشگاه سوئدی به هوئسکا لغو شد.

قدوس در سال 2018 در آستانه جدایی از اوسترشوند بود و حتی در تست پزشکی هوئسکا نیز شرکت کرد و توافقنامه‌ای را با این باشگاه نیز به امضا رساند اما ناگهان باشگاه سوئدی تصمیمش عوض شد و مهاجم ایرانی خود را به آمیان فرانسه فروخت. هوئسکا نیز شکایت خود را به فیفا برد و قدوس و اوسترشوند در این پرونده محکوم شدند. قدوس در ابتدای فصل پیش محرومیت خود را گذراند اما بابت جریمه سنگینی که قرار بود به همراه این تیم سوئدی بپردازد پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش برد. این جریمه می‌توانست به قیمت ورشکستگی باشگاه اوسترشوند تمام شود و بی‌دلیل نیست که مدیرعامل این باشگاه پس از انتشار این خبر گفت که بسیار خوشحال است و حالا می‌تواند نفس راحتی بکشد.

مرتبط ها