کد خبر: 46887

اعتراض بازیکنان به ارقام پاداش‌ها

چرا یحیی 2 برابر گرفت؟

برخی بازیکنان پرسپولیس معترض بوده و معتقدند موفقیت کسب شده حاصل تلاش همه اعضای تیم بوده و بازیکن و مربی و سرپرست باید به یک اندازه پاداش می‌گرفتند!

به گزارش «فرهیختگان»، حرف و حدیث‌ها این روزها درخصوص باشگاه پرسپولیس زیاد است و حتی هواداران این باشگاه هم به 2 بخش تبدیل شده‌اند که عده‌ای بازیکنان و کادر فنی را در این بین مقصر می‌دانند و عده‌ای دیگر حق را به یحیی و شاگردانش می‌دهند. یکی از مواردی که دیروز از سوی رسانه‌های حامی باشگاه مطرح شد و ناراحتی شدید بازیکنان و کادر فنی را در پی داشت، بحث پرداخت پاداش 6 میلیاردوپانصد هزار تومانی به بازیکنان و کادرفنی برای موفقیت در بازی‌های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بود.

در این خصوص پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» نشان می‌دهد که در مرحله حذفی هر نفر از بازیکنان تیم بابت برد برابر السد مبلغ 20میلیون تومان، پیروزی برابر پاختاکور 50میلیون تومان و برد در دیدار نیمه‌نهایی و رسیدن به فینال 100میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند و البته در این بین سهم یحیی به عنوان سرمربی تیم 2 برابر سایر بازیکنان بوده و رقمی در حدود 300میلیون تومان بابت این پیروزی‌ها دریافت کرده است. در این بین دستیاران یحیی نیز هم‌تراز با سایر بازیکنان پاداش گرفته‌اند و نکته جالب اینجاست که نام افشین پیروانی هم برای دریافت پاداش بیشتر نسبت به بازیکنان بین اعضای کادر فنی رد شده است. این مساله باعث اعتراض برخی بازیکنان تیم شده و معتقدند موفقیت کسب شده حاصل تلاش همه اعضای تیم بوده و بازیکن و مربی و سرپرست باید به یک اندازه پاداش می‌گرفتند!

مرتبط ها