کد خبر: 44975

ادامه اتفاق‌های منحصربه‌فرد و عجیب در فوتبال ایران

3 داور برای یک دربی!

تا لحظه تنظیم این خبر هم حیدری داور دربی بود، اما بعید نیست اکنون که خواننده این خبر هستید، به لطف اقدامات منحصربه‌فرد در فوتبال ایران داور دربی باز هم تغییر کرده باشد!

به گزارش «فرهیختگان»، هربار که مدیران فدراسیون فوتبال یا حتی وزارت ورزش و جوانان با تصمیمات خلق‌الساعه و عجیب همه را انگشت‌به‌دهان می‌کنند، با خود می‌گوییم دیگر اتفاقی نمانده که اینها رقم نزده باشند، اما نشان داده‌اند که همیشه آماده سورپرایز کردن هستند. سوژه اخیرشان هم به انتخاب داور دربی برای نیمه‌نهایی جام حذفی مربوط می‌شود.

مسئولان کمیته داوران تصمیم گرفتند برای این بازی، رضا کرمانشاهی را به‌عنوان داور وسط انتخاب کنند و این مساله را به اطلاع او نیز رساندند و عجیب نبود که در رسانه‌ها نام او به‌عنوان گزینه اصلی مطرح شد، اما روز گذشته از حسین زاهدی‌فر به‌عنوان داور این مسابقه مهم نام برده شد و کرمانشاهی نیز با یک مصاحبه عجیب اعلام کرد از بالا گفته‌اند او نباشد و دپارتمان داوری هم به‌خاطر مشکلاتی که با کمیته داوران دارد، داور دیگری را جای او انتخاب کرده است! البته مسئولان کمیته صیانت از سلامت فوتبال نیز تاکید کردند که ممانعت از انتخاب کرمانشاهی تصمیم آنها بوده است! همزمان با انتشار این اخبار در فضای مجازی نیز اتفاقی قابل پیش‌بینی رخ داد و هواداران سرخابی شروع به موضع‌گیری در این خصوص کرده و مدیران ورزش را متهم به تلاش برای برنده کردن رقیب کردند، اما این پایان قصه نبود.

ساعاتی بعد کمیته داوران اعلام کرد برای قضاوت دربی تهران پیام حیدری انتخاب شده است. حسن کامرانی‌فر هم که به‌عنوان ناظر بازی انتخاب شده بود، انصراف خود را اعلام کرد. تا لحظه تنظیم این خبر هم حیدری داور دربی بود، اما بعید نیست اکنون که خواننده این خبر هستید، به لطف اقدامات منحصربه‌فرد در فوتبال ایران داور دربی باز هم تغییر کرده باشد!

مرتبط ها