کد خبر: 43996

ابراهیموویچ در گفت‌و‌گو با مجله فوتبال:

تا 50 سالگی در همین سطح بازی می‌کنم

من می‌توانم تا 50 سالگی در همین سطح بازی کنم. تشنه گلزنی و درخشش هستم. فوتبال فقط گل زدن نیست، اما متاسفانه هواداران فقط کسی را دوست دارند که درحال شادی بعد از گل است و بقیه دیده نمی‌شوند.

  به گزارش «فرهیختگان»، ابرستاره دنیای فوتبال از آخرین وضعیت خود در دنیای فوتبال گفت و تصریح کرد با همین سطحی که از او دیده‌ایم، تا 50 سالگی می‌تواند بازی کند و بدرخشد. شماره 21 تیم فوتبال باشگاه میلان ایتالیا که دوست ندارد خبر مربوط به پایان دوره حرفه‌ای خود را قبول کند، در پاسخ به سوالی درباره شایعه خداحافظی رسمی او از دنیای فوتبال گفت: «کفش‌هایم را هنوز آویزان نکرده‌ام و آنها را به‌پا دارم، مشکلی در کار نیست و می‌خواهم همچنان بازی کنم، چرا باید خداحافظی کنم؟ من بی‌صبرانه منتظر آغاز فصل آینده هستم و دوست دارم بدانم هم‌بازی‌های آینده من چه کسانی هستند!» اظهارات زلاتان ابراهیموویچ در مصاحبه با نشریه فوتبال را بخوانید.

آیا اطمینان داری که میلان قرارداد تو را تمدید خواهد کرد؟

باشگاه تصمیم می‌گیرد، اما به‌نظر من مشکلی درکار نیست و آنها هم دوست دارند با من در فصل آینده دروازه رقبا را باز کنند. درخشش من ادامه خواهد داشت، من امیدوارم و هرگز دست از تلاش برنمی‌دارم.

در 17 بازی 9 گل به ثمر رسانده‌ای، این برای میلان یعنی یک هدیه رویایی.

بله، همین‌طور است. در ادامه از این هم بهتر خواهد شد. من می‌توانم تا 50 سالگی در همین سطح بازی کنم. تشنه گلزنی و درخشش هستم. فوتبال فقط گل زدن نیست، اما متاسفانه هواداران فقط کسی را دوست دارند که درحال شادی بعد از گل است و بقیه دیده نمی‌شوند؛ مدافعان بسیار کلیدی، یک دروازه‌بان خوب، یک هافبک تمام‌وکمال، فوتبال یک ورزش گروهی است و همه با هم به هدف می‌رسند نه یک نفر.

این را زلاتان می‌گوید؟

بله، چرا تعجب می‌کنید؟ من هرگز کار انفرادی نمی‌کنم. گاهی بازیکنان آن‌طور که باید نیستند و من مجبورم یک‌تنه به تیم حریف حمله کنم، اما اگر از تماشای گلزنی من روزی خسته شدید، لطفا فیلم مربوط به پاس‌های گل من را هم تماشا کنید و ببینید تا چه‌حد در خدمت تیم هستم.

مقصد بعدی در کار نیست؟ فقط میلان؟

فعلا به گزینه دیگری فکر نمی‌کنم و از قرارداد خوبی که منعقد شده خوشحالم. مدیر برنامه‌هایم عالی کار کرد و بهترین انتخاب را داشت. من هم قبول کردم و حالا از انتخاب خود بسیار راضی هستم.

تیم ملی سوئد هم می‌تواند به درخشش تو امیدوار باشد؟

تصمیم با آنها است، من تصمیم‌گیرنده نیستم. اگر بخواهند، باتمام وجود درخدمت فوتبال ملی سوئد هستم و این برای من افتخار بزرگی است.

 *  مترجم:  بابک سرانی‌آذر

مرتبط ها