کد خبر: 43222

پیش‌شرط حضور ۳ بازیکن استقلال در آبادان مشخص شد

بازی کردن غفوری مقابل نفت در گرو تست دوم

غفوری نسبت به چند روز قبل شرایط بدنی خوبی دارد و برخی علائم کرونا نیز در او از بین رفته است و درصورتی‌که تست دوم کرونا منفی باشد که به‌احتمال زیاد این‌چنین خواهد بود، کاپیتان آبی‌ها می‌تواند از همان ابتدا با صلاحدید کادرفنی به‌خاطر شرایط بدنی خوبی که دارد استقلال را در دیدار مقابل نفت آبادان همراهی کند.

به گزارش «فرهیختگان»، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال که به‌خاطر ابتلا به ویروس کرونا تقریبا دوهفته‌ای را در قرنطینه به‌سر برده و دیدار اخیر تیمش مقابل تراکتور را از دست داد، دوروز پیش تست مجددی داد که پاسخ آن منفی بود تا به این ترتیب هم کاپیتان آبی‌پوشان خیالش از بازگشت به میادین و همراهی استقلال راحت شود و هم از سوی دیگر هواداران این تیم نگرانی‌شان از بابت هرگونه خطر احتمالی کرونا و عواقب آن برای وریا برطرف شود.

با این‌حال این موضوع به‌طور کلی به‌عنوان پیش‌شرط بازگشت غفوری به میادین تعیین نشده و طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده، به‌شرطی می‌تواند در دیدار جمعه‌شب مقابل نفت بار دیگر بازوبند کاپیتانی را روی بازوانش ببندد که تست دوم کرونای این بازیکن هم منفی باشد. وریا روزگذشته به فاصله ۲۴ ساعت از تست اول یک‌بار دیگر تست کرونا داد تا براساس پاسخ آن کادر فنی روی حضور یا عدم حضور کاپیتان تیم‌شان برای دیدار جمعه‌شب حساب باز کرده یا او را از فهرست اعزامی به آبادان خط بزنند.

البته غفوری نسبت به چند روز قبل شرایط بدنی خوبی دارد و برخی علائم کرونا نیز در او از بین رفته است و درصورتی‌که تست دوم کرونا منفی باشد که به‌احتمال زیاد این‌چنین خواهد بود، کاپیتان آبی‌ها می‌تواند از همان ابتدا با صلاحدید کادرفنی به‌خاطر شرایط بدنی خوبی که دارد استقلال را در دیدار مقابل نفت آبادان همراهی کند.

همچنین فرشید باقری دیگر هافبک استقلال نیز با شرایط مشابه با وریا مواجه بوده و تست اول این بازیکن نیز منفی بود و او به همراه میلیچ روزگذشته تست دوم خود را دادند تا درصورتی‌که آنها هم این تست را با موفقیت پشت سر گذاشته و نتیجه آن برای این دو بازیکن هم منفی باشد، آنها نیز بتوانند در سفر به آبادان استقلال را همراهی کنند.

مرتبط ها