کد خبر: 43041

سپاهان، شهرخودرو، تراکتور و استقلال به نفع پرسپولیس متوقف شدند

جنگ سرد سهمیه

با توقف تیم‌های سپاهان، شهرخودرو، تراکتور و استقلال عملا شرایط برای قهرمانی پرسپولیس بیش از پیش هموار شد.

به گزارش «فرهیختگان»، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از ساعت 21 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال با این نتیجه برای چهارمین هفته پیاپی متوقف شد. آبی پوشان به ترتیب مقابل گل‌گهر در سیرجان، فولاد در اهواز، سایپا در تهران و تراکتور در آزادی موفق به شکست رقبای خود نشده است. آبی پوشان با این نتیجه با 38امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفتند و تراکتور با تساوی در آزادی 41 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند. با این نتیجه کار استقلال نسبت به سایر رقبا برای کسب سهمیه سخت‌تر شد.

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم صنعت نفت آبادان از ساعت 21 در ورزشگاه تختی به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که  مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه نفت آبادان با 37 امتیاز در رده هفتم جدول باقی‌ماند و نساجی مازندران 26 امتیازی هم در رده نهم است. 

دیدار تیم‌های پیکان و گل گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شهر قدس برگزار شد. این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود پیکان به پایان رسید.

دو تیم سپاهان و پارس‌جنوبی‌جم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک-یک به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. سپاهان با این تساوی خانگی به امتیاز 42 رسید و جای خودش را روی پله دوم جدول محکم کرد.

دیدار دو تیم شهرخودرو و سایپا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد از ساعت 20:30 برگزار شد. این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این نتیجه شهرخودرو 41 امتیاز به رتبه سوم و سایپا با 21 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت.

مرتبط ها