کد خبر: 42256

باقری در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:سکوت به درخواست فدراسیون؟

کسی حق ندارد به من بگوید حرف نزنم

کسی این حق را ندارد که به من بگوید صحبت بکنم یا نه! این حرف‌ها را کسانی که من را می‌شناسند نباید مطرح کنند. من تا به حال از هیچ‌کسی توصیه نگرفته‌ام و اصلا طرح این موضوع و سوال در این خصوص از من چندان جالب نیست.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، این روزها کریم باقری، مربی محبوب و دوست‌داشتنی پرسپولیسی‌ها که به‌عقیده خیلی‌ها از‌جمله عوامل مهم موفقیت سرخ‌ها محسوب می‌شود در سکوتی عجیب و طولانی قرار گرفته است و حاضر نیست با رسانه‌ها گفت‌وگو کند.

برخی‌ها این سکوت آقا کریم را به همکاری‌اش با تیم‌ملی ربط می‌دهند و بر این باورند که این خواسته فدراسیون بوده که دستیار اسکوچیچ با رسانه‌ها صحبت نکند و این اتفاق هم برای جلوگیری از حاشیه‌هایی بوده که ممکن است در مسیر شروع لیگ ایجاد شود.

دیروز برای آگاهی از صحت‌و‌سقم این خبر با مربی سرخ‌ها تماس گرفتیم، اما کریم باقری همچنان اصرار داشت که در‌مورد این موضوع و موارد دیگر صحبت نکند، اما بعد از اصرار «فرهیختگان» خیلی کوتاه گفت: «کسی این حق را ندارد که به من بگوید صحبت بکنم یا نه! این حرف‌ها را کسانی که من را می‌شناسند نباید مطرح کنند. من تا به حال از هیچ‌کسی توصیه نگرفته‌ام و اصلا طرح این موضوع و سوال در این خصوص از من چندان جالب نیست.»

مرتبط ها