کد خبر: 39312

کاهش قیمت آیفون11 در شرایط کرونایی

خرده‌فروش‌های آنلاین در چین برای رونق بازار خرید موبایل، قیمت آیفون11 و آیفون11 پرو را کاهش داده‌ تا کاربران به خرید گوشی ترغیب شوند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، درست است که شیوع کرونا در جهان زندگی همه مردم را تحت تأثیر قرار داده، اما شاید وقت مناسبی برای خرید گوشی آیفون باشد. از آنجایی که این وضعیت بازار محصولات اپل را هم تحت تأثیر قرار داده، خرده‌فروش‌های آنلاین در چین برای رونق بازار خرید موبایل، قیمت آیفون11 و آیفون11 پرو را کاهش داده‌ تا کاربران به خرید گوشی ترغیب شوند.

به گزارش gsmarena، یکی از همین فروشگاه‌های آنلاین در چین، آیفون11 را با 70 دلار تخفیف با قیمت 710 دلار و آیفون11 پرو را نیز با همین مقدار تخفیف با هزار و 60 دلار برای فروش گذاشته است. بقیه فروشگاههای آنلاین هم با همین قیمت نسبت به فروش آیفون اقدام کرده‌اند.

البته بسیاری از شرکای آیفون در تایوان انتظار دارند در سه ماهه دوم سال 2020 به دلیل کاهش تقاضای مشتریان و ترجیح آنها به صرف هزینه برای موارد ضروری‌تر، با افت شدید در بازار خرید گوشی‌های آیفون روبرو شوند.

در این میان، فروش تخفیف‌دار فروشگاه‌های آنلاین تا حدودی میتواند این وضعیت را آرام‌تر کند و رونقی هر چند کم به این بازار دهد.

مترجم: ندا اظهری، خبرنگار

مرتبط ها