کد خبر: 38959

ملی‌پوش سابق روسیه:

سماک با خریدهای خوبی مثل آزمون زنیت را به سطح بالایی رساند

سماک به خوبی توانسته با این وضعیت کنار آمده و رقابت خوبی بین بازیکنن به وجود آورده است. او با چند خرید خوب در این مدت توانسته تیم را در سطح بهتری قرار دهد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، سرگئی سماک، سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ به تازگی از احتمال تمدید قراردادش با این باشگاه صحبت کرده و به نظر می‌رسد مربی موفق صدرنشین فعی لیگ روسیه به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

سرگئی ودنیف، ملی‌پوش سابق زنیت و یکی از پیشکسوتان این باشگاه درباره ادامه حضور سماک در این تیم می‌گوید:«مربی نقش مهمی در پیشرفت تیم دارد. البته این را باید در نظر داشت که در اختیار داشتن بازیکنانی که بتوانند در لحظات حساس تفاوت را در زمین رقم زده و تیم را به موفقیت برسانند برای هر مربی لازم است. زنیت در گذشته ستاره‌هایی چون آندری آرشاوین و الکساندر کرژاکوف را داشت که تماشاگران را به وجد می‌آوردند و 90 دقیقه مورد تشویق آنها بودند. حالا چنین بازیکنانی کمتر در تیم حضور دارند. سماک به خوبی توانسته با این وضعیت کنار آمده و رقابت خوبی بین بازیکنن به وجود آورده است. او با چند خرید خوب در این مدت توانسته تیم را در سطح بهتری قرار دهد. سردار آزمون فصل قبل به زنیت پیوست و خیلی زود توانست روند گلزنی خود را آغاز کرده و تیم را در موقعیت بهتری قرار دهد. ولادیمیر باریوس هم در فاز دفاعی تیم را تقویت کرده و به نظر من ادامه حضور سماک می‌تواند باعث پیشرفت بیشتر تیم شود.»

مرتبط ها