کد خبر: 38949

امید تیم اسپانیایی به حل مشکلات مالی با کمک قدوس!

باشگاه هوئسکا امیدوار است پس از اتمام شیوع بیماری کرونا، رقابت‌های لیگ دوباره از سر گرفته شود و آنها بتوانند 28 درصد باقیمانده حق پخش تلویزیونی خود را دریافت کنند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،  سایت هرالدو اسپانیا در گزارشی از وضعیت اقتصادی باشگاه هوئسکا نوشت:

این باشگاه اسپانیایی امیدوار است پس از اتمام شیوع بیماری کرونا، رقابت‌های لیگ دوباره از سر گرفته شود و آنها بتوانند 28 درصد باقیمانده حق پخش تلویزیونی خود را دریافت کنند.

هوئسکا در حال حاضر اوضاع چندان مساعدی از نظر مالی ندارد و برای خروج از وضعیت فعلی روی دو گزینه حساب کرده است. اولی فروش دائمی سردار گورلر، وینگر ترک تبار این تیم است که بصورت قرضی به یکی از تیم‌های کشورش برگشته و گفته می‌شود احتمالا قراردادش با این باشگاه قطعی خواهد شد و دومی پولی است که براساس رای دادگاه عالی ورزش قرار است در پرونده شکایت از سامان قدوس و باشگاه اوشترسوندس نصیب این تیم شود.

مهاجم ایرانی قرار بود در ابتدای فصل قبل به هوئسکا ملحق شود و حتی قراردادی را با این تیم امضا کرد اما پس از بازگشت به سوئد، اوشترسوندس مانع این انتقال شد و قدوس را به آمیان فروخت.

 بر اساس رای CAS هوئسکا 4 میلیون یورو غرامت دریافت خواهد کرد و این مبلغ می‌تواند از ورشکستگی باشگاه جلوگیری کند. از سوی دیگر با تعطیلی مسابقات بدلیل ویروس کرونا، درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی نیز کسر می‌شود که این اتفاق نیز می‌تواند باعث بهتر شدن شرایط مالی باشگاه شود.

 

مرتبط ها