کد خبر: 38166

رکوردشکنی یاران رضایی با 54 امتیاز

شارلروا در زمین خنت دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4 بر یک تیم دوم جدول را شکست داد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، شارلروا در هفته ماقبل پایانی لیگ بلژیک در زمین خنت دست به کار بزرگی زد و با نتیجه 4 بر یک تیم دوم جدول را شکست داد.

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا ستاره تیمش در این دیدار بود که با یک گل و یک پاس گل نقش مهمی در برتری تیمش داشت و در دقایق پایانی نیز باعث اخراج میلاد محمدی، مدافع حریف شد. علی قلی‌زاده نیز در این دیدار یک پنالتی برای شالروا گرفت و عملکرد قابل قبولی داشت.

کریم بلحسین، سرمربی شالروا پس از این دیدار با تمجید از نمایش شاگردانش گفت:« ما دو کار بزرگ انجام دادیم. اول اینکه نخستین شکست خانگی خنت را رقم زدیم و همچنین برای نخستین بار در تاریخ خود در این برهه از لیگ 54 امتیازی شدیم. بسیار خوشحالم که چنین نمایشی در زمین حریف داشتیم و امیدوارم در مرحله پلی‌آف نیز همین روند را ادامه دهیم.»

جس تروپ، سرمربی خنت هم که تیمش با اخراج مدافع ایرانی‌اش شکست تلخی را در زمین خود تجربه کرد، گفت:«بازیکنان شارلروا اعتماد به نفس بالایی دارند و در انتقال توپ از دفاع به حمله عملکرد خوبی دارند. نباید غیبت چند بازیکنمان را برای چنین شکستی بهانه کنیم. نفراتی که امشب به میدان رفتند باید عملکرد بهتری ارائه می‌کردند. این نتیجه اصلا قابل قبول نیست و اشتباهات و استرس زیادی داشتیم.»

مرتبط ها