کد خبر: 35152

شکوری‌راد: عارف با ما مشورت نکرد

دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: این احتمال وجود دارد که نگاه آقای دکتر عارف به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باشد. فارغ از درستی یا نادرستی این نگاه، فکر می‌کنم حتی اگر ایشان چنین نگاهی هم داشت، باید در انتخابات آتی شرکت می‌کرد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت در گفت و گویی در خصوص عدم ثبت نام محمدرضا عارف در انتخابات مجلس اظهار داشت: ممکن است عارف به آن دلیل که بخواهد خود را برای انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا کند، ثبت نام نکرده باشد. البته در این باره با ما مشورتی نکرده و به تعبیری دیگر، ما را در جریان دلیل تصمیم خود نگذاشته است. لذا من نمی توانم از طرف آقای عارف نظری دهم. ولی می‌توانیم به لحاظ سیاسی، همانطور که اصولگرایان را تحلیل می‌کنیم، اصلاح طلبان را نیز تحلیل کنیم.

وی گفت: این احتمال وجود دارد که نگاه آقای دکتر عارف به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باشد. فارغ از درستی یا نادرستی این نگاه، فکر می‌کنم حتی اگر ایشان چنین نگاهی هم داشت، باید در انتخابات آتی شرکت می‌کرد و در مجلس بعدی حضور برجسته‌تری از خود نشان می داد. ضمن اینکه هنوز در مجموعه اصلاح طلبان درباره انتخابات ۱۴۰۰ بحثی صورت نگرفته است./ جماران

مرتبط ها