کد خبر: 32421

بیرانوند در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

موفقیت تیم ملی بیشتر از کلین‌شیت‌هایم ارزش دارد

دروازه‌بان تیم ملی گفت: هیچ‌کس از کسب رکورد و رکوردشکنی بدش نمی‌آید، به‌خصوص اینکه رکوردش تا سال‌ها ماندگار شود، اما به‌شخصه برای من موفقیت تیم ملی و سربلندی پرچم کشورم از هر رکوردی باارزش‌تر و بهتر است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، علیرضا بیرانوند درخصوص اینکه آیا این توانایی را دارد تا رکورد کلین‌شیت در رده ملی را بشکند، به «فرهیختگان» گفت: «در فوتبال نمی‌توان هیچ‌چیز را پیش‌بینی کرد و هیچ‌کس هم از آینده‌اش خبر ندارد. فقط می‌توانم بگویم من همیشه برای لباس تیم ملی بیشترین زحمت را می‌کشم و از روزی که این پیراهن مقدس را بر تن کرده‌ام، هیچ‌گاه برای سربلندی کشورم از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌ام و خوشحالم در این فرصتی که در این سال‌ها به‌دست‌آمده توانسته‌ام افتخارات و موفقیت‌هایی را همراه با تیم ملی ایران به دست بیاورم.»

وی افزود: «هیچ‌کس از کسب رکورد و رکوردشکنی بدش نمی‌آید، به‌خصوص اینکه رکوردش تا سال‌ها ماندگار شود، اما به‌شخصه برای من موفقیت تیم ملی و سربلندی پرچم کشورم از هر رکوردی باارزش‌تر و بهتر است. برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در این سال‌ها زحمات زیادی کشیده و همواره با چنگ و دندان برای این جایگاه جنگیده‌ام و خوشحالم امروز این پیراهن را بر تن می‌کنم.»

دروازه‌بان تیم ملی درباره دیدار با کامبوج و پنالتی‌ای که گرفت، گفت: «این پنالتی‌ای که مهار شد به روند کلین‌شیت‌هایم کمک کرد و از آن بیشتر خوشحالم که همسرم در ورزشگاه بود و از نزدیک این صحنه را دید؛ خداراشکر در این صحنه او را سربلند کردم. باز هم تاکید می‌کنم اگر آن پنالتی گل می‌شد، ارزش تمامی گل‌هایی که زده بودیم، از بین می‌رفت.»

بیرانوند درباره دیدار با بحرین در پایان گفت: «این تیم را به‌خوبی آنالیز کرده و در این مدت در تمرینات، ویلموتس و سایر اعضای کادرفنی توصیه‌های خوبی را درخصوص این دیدار به ما داشته‌اند. در هر صورت با سیستم هجومی‌ای که داریم نه‌تنها مقابل بحرین بلکه مقابل همه تیم‌ها برای پیروزی به میدان می‌رویم. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم تا برای ادامه رقابت‌ها دغدغه‌مان برای صعود کمتر شود، هرچند بحرین همیشه مقابل ایران خیلی خوب بازی کرده و بازی سختی برابر این تیم داریم.»

 

* نویسنده : محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق روزنامه‌نگار
 
 

مرتبط ها